Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Udbryderkongen ?

Startet af Lea, 10. Januar 2010, kl. 16:20

cibatuchsi

lea du har fået mange brugebar svar så tag lige og klap hesten og fald lidt ned.  syntes godt nok du fare op hver gang folk skriver. tæl til 10 inden du svare og prøv engang og tænk over hvordan du svare folk, for ville du syntes om at blive svaret på samme måde og i samme toneleje.. nej vel.

Bawa

^ Hvis det er badeværelset han skal se, så luk ham inde i et andet rum?
Kan virkelig ikke se problemet i det? Buret kan du jo ikke bruge når han ikke vil være i det?

Lea

Citat fra: cibatuchsi Dato 12. Januar 2010, kl. 18:03
lea du har fået mange brugebar svar så tag lige og klap hesten og fald lidt ned.  syntes godt nok du fare op hver gang folk skriver. tæl til 10 inden du svare og prøv engang og tænk over hvordan du svare folk, for ville du syntes om at blive svaret på samme måde og i samme toneleje.. nej vel.


Det som folk har skrevet udover lige en enkel eller to ting (som er ved at blive afprøvet) har jeg af låse på buret..

Kan ikke se hvorfor folk skriver jeg skal smide mit bur ud når jeg har det fint med det bur og det er dette emne ikke oprettet for .. så at folk bliver ved.. ja så bliver man irreteret og svare igen..
For jeg går IKKE af med mit bur på nogen måde .. men finder løsninger og prøver med nogle låse..
Det er faktisk låse jeg har spurgt til råds om herinde .. og der er kommet to låse jeg ikke havde tænkt på og de bliver afprøvet så kan ikke lige se problemet? For har ikke spurgt om hvor vidt folk mener jeg skal smide mit bur ud..
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Citat fra: Bawa Dato 12. Januar 2010, kl. 18:07
^ Hvis det er badeværelset han skal se, så luk ham inde i et andet rum?
Kan virkelig ikke se problemet i det? Buret kan du jo ikke bruge når han ikke vil være i det?

Hvis jeg så havde andre rum jeg kunne lukke af ja så var det let nok men har jeg desværre ikke.
Jeg spørger til råds om låse hvis der var nogle som evt havde en ide til en lås der ikke var der som evt kunne holde ham inde..

Han bruger skam buret dagligt men bare ikke lukket.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Bawa

#64
Søde Lea .. Det er jo ikke DIG der skal være glad for buret.
Det er jo ikke DIG der skal være i det, vel? Hvis han ikke kan lide det, synes jeg det er synd at tvinge ham til at blive i det. Og at have ham fritløbende kan jo ikke være så stort et problem. Har du ikke et rum du kan lukke til når ham manden kommer?

EDIT:

Hvis han alligevel kan bryge ud af ALLE bure, hvorfor gider du så overhovedet at prøve på at lukke ham inde? Hvis han kan lukke alle de låse op som du har nu, og alle bure der findes til ildere, så er der kun en mulighed tilbage: og det er at lade ham være fritgående :ja:

Lea

Citat fra: Bawa Dato 12. Januar 2010, kl. 18:09
Søde Lea .. Det er jo ikke DIG der skal være glad for buret.
Det er jo ikke DIG der skal være i det, vel? Hvis han ikke kan lide det, synes jeg det er synd at tvinge ham til at blive i det. Og at have ham fritløbende kan jo ikke være så stort et problem. Har du ikke et rum du kan lukke til når ham manden kommer?

Balou er GLAD FOR SIT BUR! det er faktisk ikke mig det er BALOU dog har jeg skrevet at jeg er glad for det for det er jeg også men Balou kan ikke undvære sit bur han bruger det dagligt. men det skal bare været ÅBENT. han vil ikke have det lukket.

Og nej har kun mit badeværelse jeg kan lukke af og det er det han skal kigge på.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Citat fra: Bawa Dato 12. Januar 2010, kl. 18:09
EDIT:

Hvis han alligevel kan bryge ud af ALLE bure, hvorfor gider du så overhovedet at prøve på at lukke ham inde? Hvis han kan lukke alle de låse op som du har nu, og alle bure der findes til ildere, så er der kun en mulighed tilbage: og det er at lade ham være fritgående :ja:

Han er også fritgående. men når viceværten kommer skal han være i bur da jeg ikke lader mit dyr gå frit når der kommer "fremmed" mennesker ind i min bolig.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Line

Man kunne have en lille løbegård i stedet for?

Man kunne også bare købe en jernkæde med en hængelås og hænge rundt om buret? :)

FerretParadise

Kan du ikke få en til at passe ham den dag manden kommer?
Så er du ude over det problem.

Eller få en til at være i dit hjem når han kommer?
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Hvis det ikke er så lang tid han skal være alene hjemme kunne du sætte ham i en stor transportkasse. Den kan han forhåbentlig ikke komme ud af

Amazing Ferret

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 12. Januar 2010, kl. 18:16
Hvis det ikke er så lang tid han skal være alene hjemme kunne du sætte ham i en stor transportkasse. Den kan han forhåbentlig ikke komme ud af

Nej den kan han nok også komme ud af  :fnis:

Lea

Citat fra: Line Dato 12. Januar 2010, kl. 18:14
Man kunne have en lille løbegård i stedet for?

Man kunne også bare købe en jernkæde med en hængelås og hænge rundt om buret? :)

han kommer bare ud af løbegården når jeg ikke er der. (:
Og ja har tænkt på en jernkæde med hængelås og hænge det rundt om buret.

Citat fra: FerretParadise Dato 12. Januar 2010, kl. 18:15
Kan du ikke få en til at passe ham den dag manden kommer?
Så er du ude over det problem.

Eller få en til at være i dit hjem når han kommer?

Kender ikke nogen som kan passe ham som ikke er på arbejde eller i skole. og mine forældre kan ikke tage ham da de ikke kan lide lugten og kan ikke lide at røre ved ham.

Det er svært når alle arbejder eller er i skole og dem jeg kender som ikke er det kan ikke lide ildere og er bange for dem (vil ikke røre ved dem)

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 12. Januar 2010, kl. 18:16
Hvis det ikke er så lang tid han skal være alene hjemme kunne du sætte ham i en stor transportkasse. Den kan han forhåbentlig ikke komme ud af

Han er alene hjemme fra kl 7 til kl 15.30-16 så det ville være syndt
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Citat fra: Amazing Ferret Dato 12. Januar 2010, kl. 18:18
Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 12. Januar 2010, kl. 18:16
Hvis det ikke er så lang tid han skal være alene hjemme kunne du sætte ham i en stor transportkasse. Den kan han forhåbentlig ikke komme ud af

Nej den kan han nok også komme ud af  :fnis:

Sjovt nok har jeg ikke mine dyr i kasser.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Amazing Ferret

Det sidste jeg så har at sige er, jamen så må du sq tage fri fra skole/arbejde når din vicevært kommer

Lea

Citat fra: Amazing Ferret Dato 12. Januar 2010, kl. 18:23
Det sidste jeg så har at sige er, jamen så må du sq tage fri fra skole/arbejde når din vicevært kommer

Det er ikke lige noget der er mulighed for. men skal nok finde ud af noget.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3