Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Udbryderkongen ?

Startet af Lea, 10. Januar 2010, kl. 16:20

Sølvsten

Okay jeg troede bare det var i det tidsrum hvor viceværten skulle komme. Men Hvad er det for et svar du leder efter Lea?

Lea

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 12. Januar 2010, kl. 18:29
Okay jeg troede bare det var i det tidsrum hvor viceværten skulle komme. Men Hvad er det for et svar du leder efter Lea?

Nej han kommer mellem kl 7 - 15 har ikke noget mere præcist. (:

Jeg har oprettet denne tråd for at høre om der var nogle som havde nogle andre ideer til låse på mit bur. men kan jeg se der ikke er så den er ikke længere
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

KittAnderson

Du plejer da ikke have noget imod at have dine dyr boende i transportkasser.

Men Lea. Det er jo fuldstændig ligemeget hvad folk foreslår, så skriver du 'nej, det kan ikke bruges' altså hvad søger du?

Hvis din ilder har sådan nogle overnaturlige kræfter at han kan komme ud af alting, så er der vel andre alternativer end at lade ham være ude.


OT:
Jeg troede ellers ikke han kunne komme ud af din løbegård. Var det ikke det du skrev i din salgstråd, da du prøvede at sælge den som ilder-løbegård ?
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Lea

#78
Citat fra: KittAnderson Dato 12. Januar 2010, kl. 19:36
Du plejer da ikke have noget imod at have dine dyr boende i transportkasser.

Men Lea. Det er jo fuldstændig ligemeget hvad folk foreslår, så skriver du 'nej, det kan ikke bruges' altså hvad søger du?

Hvis din ilder har sådan nogle overnaturlige kræfter at han kan komme ud af alting, så er der vel andre alternativer end at lade ham være ude.


OT:
Jeg troede ellers ikke han kunne komme ud af din løbegård. Var det ikke det du skrev i din salgstråd, da du prøvede at sælge den som ilder-løbegård ?

Har ikke mine dyr boede i transportskasser så ved ikke lige hvor du får det fra. hvis jeg er på tur en week så har jeg selvfølgelig mit store "udstillingsbur" med som han kan bruge til at sove i.

Og har fået de råd sjovt nok (: der er kommet to råd ang låse som jeg faktisk har spurgt om.

Læste du ikke min sidste besked.. SÅ ER DEN IKKE LÆNGERE. så at du bliver ved forstår jeg ikke. (:

Jeg har ikke de løbegårde .. og de var købt til mine marsvin og nej Balou smutter ikke ud af de løbegårde.. Men sætter ikke mit dyr i en løbegård i 9 timer det er fandeme for syndt

Og nu solgte jeg dem ikke som ilder gårde sjovt nok . man kan sagtens bruge dem til ildere.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Amazing Ferret

Hvordan kan det være synd at have en ilder i en løbegård i 9 timer - det er da nøjagtig det samme med et bur

Jeg må sige at jeg er ved at være godt træt af at du spørger os til råd og LIGEMEGET hvad vi foreslå så er det bare ikke godt nok

Lad vær med at spørge os hvis du ikke vil have andre råd :@

Bawa

Er det så også synd at have sin ilder i kravlegård en hel dag på en udstilling?  :nej:

Lea

Citat fra: Amazing Ferret Dato 12. Januar 2010, kl. 19:54
Hvordan kan det være synd at have en ilder i en løbegård i 9 timer - det er da nøjagtig det samme med et bur

Jeg må sige at jeg er ved at være godt træt af at du spørger os til råd og LIGEMEGET hvad vi foreslå så er det bare ikke godt nok

Lad vær med at spørge os hvis du ikke vil have andre råd :@

Har skam taget imod jeres råd . men at komme med et råd som Smid dit bur ud. hvad kan jeg lige bruge det til .. ingen ting (:

Det eneste jeg har spurgt til råds om i dette indlæg er Hvilke låse jeg kunne bruge til mit bur udover dem jeg havde om nogle havde en ide.

At folk så lader det ryge over i alt muligt andet er skam ikke lige mig.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Citat fra: Bawa Dato 12. Januar 2010, kl. 19:56
Er det så også synd at have sin ilder i kravlegård en hel dag på en udstilling?  :nej:

Synes du ikke selv det syndt for dyret er hjemme i ens lejlighed også skal være i en løbegård hvor han faktisk er vant til at løbe rundt i hele lejligheden ? Så sætter man dyret i løbegården også går man ud af sin lejlighed og lader den være i 9 timer det er fandeme syndt.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Bawa

Så må jeg da være dyreplager, for mine tre piger går i en løbegård når de ikke er ude :nej:
Løbegården er STØRRE end deres bur, så jeg kan ikke lige se problemet i det?

Amazing Ferret

Hvordan er det anderledes at putte sit dyr i et bur?

Løbegård/bur er fandme det samme  :@ :@ :@

Lea

Kunne faktisk godt tænke mig at vide hvor mange gange jeg skal skrive at jeg søger råd om LÅSE.
Og kun LÅSE .

Alt andet kan jeg ikke rigtigt bruge til noget.

Dette indlæg er ikke oprettet for at diskutere om udstillinger, transportskasser og smide bure ud..
Dette indlæg er oprettet for at få råd til nogle låse intet andet.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Citat fra: Bawa Dato 12. Januar 2010, kl. 19:59
Så må jeg da være dyreplager, for mine tre piger går i en løbegård når de ikke er ude :nej:
Løbegården er STØRRE end deres bur, så jeg kan ikke lige se problemet i det?


Hvor har jeg nævnt dyreplager kunne jeg godt tænke mig at vide? jeg siger at det er syndt for dyret..
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Amazing Ferret

Jamen her er så mit råd - køb 50 låse og sæt dem overalt på buret

PiaLyng

Du skal købe nogen låse som kan sættes fast på det faste stykke - altså et stykke somm ikke kan åbnes.
Så burde det holde ham inde.

Men er det ikke vigtigst at Balou er glad for buret ?
For hvad man kan læse vil han gøre ALT for at komme ud af buret..

Som nogen forslår som hjælp - så køb en løbegård med låg for eksempel.. Så kan han ikke komme ud..
Jeg køber selv en løbegård magen til Daisy og steffens. Den er lavet af træ - så den ikke kan løftes :)
som "låg" kan du for eksempel bruge noget net :)

Men jeg kan lige tage nogen billeder i morgen af en lukke funktion du måske kan bruge...

Amazing Ferret

Citat fra: Lea Dato 12. Januar 2010, kl. 20:02
Citat fra: Bawa Dato 12. Januar 2010, kl. 19:59
Så må jeg da være dyreplager, for mine tre piger går i en løbegård når de ikke er ude :nej:
Løbegården er STØRRE end deres bur, så jeg kan ikke lige se problemet i det?


Hvor har jeg nævnt dyreplager kunne jeg godt tænke mig at vide? jeg siger at det er syndt for dyret..

Nej men det er oki at DU havde en ilder siddende i en transportkasse :S Så der er altså forskel på folk