Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Mono hvor er du?

Startet af Emils far, 21. April 2010, kl. 21:35

lussingen

Vi krydser simpelthen alt hvad vi kan her!! Det er selvfølgelig positivt, at Mono er blevet set, men forstår sandelig godt din bekymring for ham. Jeg sender mine tanker til dig Lars og håber at I snart er genforenet!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Det er da dejligt at han er blevet set, bare synd, at hunden havde fat i ham.
Jeg håber da ikke, at han er kommet til skade.

Håber sådan, at du får ham med hjem igen idag.
Ann Hillerslev.

Barky

Jeg håber virkelig at du finder ham i aften Lars, og at han ikke er kommet til skade... Men hvor er det godt at han er blevet set!!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Emils far

mette11

Er han fundet?? Og er han i god behold?? Hvor ville det bare være dejligt...

Jeg kan slet ikke forestille mig hvor forfærdeligt det må være når ens kære små er stukket af hjemmefra... :(

Emils far

Citat fra: mette11 Dato 22. April 2010, kl. 18:33
Er han fundet?? Og er han i god behold?? Hvor ville det bare være dejligt...

Jeg kan slet ikke forestille mig hvor forfærdeligt det må være når ens kære små er stukket af hjemmefra... :(

Han er set på nabogården fordi deres hund ruskede Mono, og hunden slap ham lige med det samme ved kommando, og så løb Mono ind under laden. Siden da har ingen set ham, og han har ikke rørt mad eller vand.
Jeg skal ned i laden om lidt og bliver der så længe jeg behøver, men håber inderligt at han er der og kommer frem nu i skumringen.

KariN

Her er krydset alt hvad krydses kan!

Og ja godt at han er set i live, dog uheldigt at hunden fik fat i ham, vi beder til at den ikke havde ordentligt fat i ham.
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Snabeldyr

krydser både fingre og tær
Stealing our hearts, then our sanity

mette11

Jeg krydser også alt hvad der krydses kan for at han bliver fundet nu og kommer hjem i god behold...

Black Diamond

Jeg skriver ikke normalt herinde mere. Men jeg vil gerne sende mine dybeste ønsker og tanker til dig Lars. Hvor er det forfæteligt altså. Hvor jeg ville ønske der var noget man kunne gøre for at lette din smerte.
Jeg håber inderligt at Mono snart bliver fundet og han er i god behold.
Sidder næsten med tåre i øjnene nu. De bedste ønsker herfra.
Håber inderligt snart han kommer tilbage. :(

Sølvsten

Åh Lars jeg håber sådan på et mirakel!

AlisVolatPropiis

Det er bare så svært at finde ord.....

Jeg ønsker så højt at du ikke bebrejder dig selv, at du ikke slipper håbet og at smukke dejlige Mono snart findes. :'(
Men jeg kan simpelthen ikke finde en måde at udtrykke det på så det sker... :'( men jeg håber sådan...

Stort kram og alle de bedste ønsker!

Trine

mo-cheri

jeg krydser fingre for at vi snart kan læse om en lykkelig genforening...

Mustela

Gud hvor er det bare en trist situation. Vil krydse min fingre alt jeg kan, for at han kommer hjem igen, uskadt.

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

SilverDragon

Hvor er det en trist situation. skynd dig at sætte nogle klap fælder op i laden med noget lækkert i. Håber han vil gå i sådan en.