Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Sally

Startet af Sølvsten, 30. Juli 2010, kl. 15:14

Sølvsten

Citat fra: FerretParadise Dato 31. Juli 2010, kl. 14:47
Det må ikke falde af, og underligt at det kan.
Det min hvalp fik på, var noget der sad helt tæt, og efter et par munitter, så blev det hårdt, og kunne bestemt ikke falde af.
Jeg har noget liggende hvis det er, men det er nok ikke super smart, hvis I selv putter det på, man skal jo sørge for, at benet sidder rigtigt, så det skal dyrlægen gøre.

Allison opgav at sætte det på igen efter 3 forsøg og hun mente at bruddet var så lille at det kunne hele uden bind. Jeg spurgte til om jeg skulle prøve, men ville naturligvis kun hvis det ikke kunne skade, hun sagde at jeg godt kunne prøve men at det ikke var nødvendigt. Det vi skulle sørge for var at hun var i et så lille bur som muligt og ingen køjer eller tissebakker så hun ikke skal bruge benet for meget. Vi må gerne tage hende op og nusse hos os men vi må ikke lade hende gå rundt. Så nu har jeg for første gang en ilder i et alt for lille bur. Hun virker dog som om hun trives i det lige nu for hun sover og spiser og drikker kun.

FerretParadise

De har åbenbart ikke brugt det sammen, for det der var på min hvalp, det klistrede fast med det samme.

Jeg håber, at alt går godt med den lille pige, og at hun snart kan løbe hen over gulvet.
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Citat fra: FerretParadise Dato 31. Juli 2010, kl. 15:34
De har åbenbart ikke brugt det sammen, for det der var på min hvalp, det klistrede fast med det samme.

Jeg håber, at alt går godt med den lille pige, og at hun snart kan løbe hen over gulvet.

Tak Ann Det håber vi også. Det bliver nogle lange uger.

Sølvsten

Så har Sally været til tjek hos dyrlægen. Hendes ben er vokset halvt sammen men der er god chancer for at det vil vokse helt sammen. Sally må endelig komme ud og løbe i en halv time ad gangen og det nyder hun. Hvor er det skønt at se hende løbe rundt i hele huset. Hun er fræk, nysgerrig, hurtig og lidt kælen men meget tillidsfuld. Lige som en ilderhvalp skal være. Glæder mig til det heler helt så hun kan komme til at hilse på hendes venner.

FerretParadise

Hvor er det godt, at hun er i bedring, det er jeg rigtig glad for at læse. :)
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Tak Ann

Jeg kan love dig for at jeg var nervøs da vi skulle ha taget et billede af benet. Allison opgiver ikke Sally så hurtigtt. Hvis det ikke vokser helt sammen vil Allison prøve at finde en kirug der kan/vil operere hende.

Lena og Peter

Vi glæder os altså rigtig meget til at se Sally... Vi må altså komme forbi en dag, bare for at se hende... :dans:

Sølvsten

Citat fra: ilderbanden Dato 15. August 2010, kl. 21:28
Vi glæder os altså rigtig meget til at se Sally... Vi må altså komme forbi en dag, bare for at se hende... :dans:

I kan bare komme an men husk sikkerhedssko Benny er begyndt at bide hårdt. Vil I stadig ha ham ha ha

Lena og Peter

Citat fra: Sølvsten Dato 15. August 2010, kl. 21:39

I kan bare komme an men husk sikkerhedssko Benny er begyndt at bide hårdt. Vil I stadig ha ham ha ha

Vi skal nok tage ham med næste gang vi ses....  :dans:  Men jeg tror nu ikke jeg får lov.... :X

Sølvsten

Citat fra: ilderbanden Dato 15. August 2010, kl. 21:41
Citat fra: Sølvsten Dato 15. August 2010, kl. 21:39

Vi skal nok tage ham med næste gang vi ses....  :dans:  Men jeg tror nu ikke jeg får lov.... :X

Nej vi må vist i gang med at opdrage ham