Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hele familien i sommerhus.

Startet af lussingen, 23. Oktober 2010, kl. 19:42

lussingen

Citat fra: mette11 Dato 25. Oktober 2010, kl. 09:41
Mallow sidder og brokker sig over at hun ikke var inviteret med...hun siger at du er en af hendes bedste venner i hele verden!!  :dans: Men ok, hendes egoistiske madmor ville ikke kunne undvære hende, så hun havde ikke fået lov til at tage på ferie hjemmefra!!
Det ser virkelig hyggeligt ud...og hvor er det bare skønt at se at hele familien kan li´ ilderne... :)

Kære søde Mallow :)

Ved du hvad? Næste gang vi tager i sommerhus, så snupper vi dig med. Vi smugler dig bare med i en taske, det opdager din madmor slet ikke :fnis:
Vi må faktisk det hele i det sommerhus, så det skal du altså prøve.

Båt båt

Loke
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Åhhh hvor lyder det dejligt Loke... :dans: Min madmor er lidt kedeligt, så i må altså passe godt på at hun ikke opdager det!!

Båt-båt Mallow

lussingen

Citat fra: mette11 Dato 26. Oktober 2010, kl. 09:50
Åhhh hvor lyder det dejligt Loke... :dans: Min madmor er lidt kedeligt, så i må altså passe godt på at hun ikke opdager det!!

Båt-båt Mallow

Hej hej Mallow-pige.

Du skal ikke være bekymret 8) Jeg er en sand mester i at smugle ting forbi madmødre. Jeg har blandt andet smuglet en pizza ned i riskassen uden madmor så det, og jeg har også tit smuglet hendes computermus med ind i buret :fnis:
Så sådan en lille fin pige som dig skulle ikke være noget problem 8)

Båt og blink

Loke
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.