Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Min nye dreng!

Startet af mette11, 8. November 2010, kl. 14:13

mette11

Så er han kommet til Dk takket være hjælp fra Sara og hendes veninde!!

Her er han - Mayflowers Charming Mallard. En stor flot dreng!! Desværre har han fået en ordentlig omgang tæsk og har haft store sår i nakken, så han ser ikke helt pæn ud der! Men det skal nok komme!

Med en flot røv!!!

Mallard sidder og kigger på Mallow der lige skulle på toilettet!

Så blev han træt og måtte ind og sove...godnat siger Mallard...

Eliza

Fin fin halvbror- ham må du ikke tage med på udstilling  :lol: Tillykke med ham..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Sikke en fin en.. Tillykke med ham  :love:

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

hvor er han bare skøn altså :D alt for dejlig :D ham glæder jeg mig til at møde :D

Sølvsten

Øj han ser dejlig ud. Tillykke med ham

mette11

Tak tak... :)

Eliza - han er allerede tilmeldt de 2 næste udstillinger i Dk!!!

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Stephanie

Orv, hvor er han lækker  :o

Han ser bare så stor og robust ud, lige sådan noget jeg er vild med

mette11

Han er stor og robust!! Tror at hans ungarnske gener er slået ret meget igennem! Jeg har ikke haft ham på vægten endnu, men jeg tror at han vejer godt til allerede...Han skal nok blive rigtig stor og flot...vi skal bare lige blive lidt mere enige om hvad tænder skal anvendes til inden jeg giver mig i kast med at veje ham osv.  ;)

Bawa

Eliza

Citat fra: mette11 Dato  8. November 2010, kl. 14:30
Tak tak... :)

Eliza - han er allerede tilmeldt de 2 næste udstillinger i Dk!!!

Fy mette det er tarveligt  :lol: Synes konkurrencen allerede er alt alt for hård.. Så må jeg satse på mallow lærer ham hvordan en rigtig ilder skal opfører sig  ;) Hvordan gik det egentlig med hende hos dommeren?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Ja, jeg er tarvelig...men nu har jeg rent faktisk længe vidst at jeg skulle have ham...det er lang tid siden jeg aftalte det med Marianne, så han blev jo tilmeldt for længst til de udstillinger...men bare rolig! Han er i lære hos Mallow og Jonas træner ham til at blive en god vagtilder siger han!! Så han æder nok både dommere og tilskuere! Han har vist også smagt på sin andel af mennesker på sin tur hertil!  :S

Mallow bed ikke nogen dommer, men fik en pæn kommentar om at det var som at håndtere en slange!! :-$

Rokkie

Stephanie

Citat fra: mette11 Dato  8. November 2010, kl. 18:09
Ja, jeg er tarvelig...men nu har jeg rent faktisk længe vidst at jeg skulle have ham...det er lang tid siden jeg aftalte det med Marianne, så han blev jo tilmeldt for længst til de udstillinger...men bare rolig! Han er i lære hos Mallow og Jonas træner ham til at blive en god vagtilder siger han!! Så han æder nok både dommere og tilskuere! Han har vist også smagt på sin andel af mennesker på sin tur hertil!  :S

Mallow bed ikke nogen dommer, men fik en pæn kommentar om at det var som at håndtere en slange!! :-$

Hahaha, det er da en super kommentar at få  :D Det viser da humor fra dommerens side. Og hvis det var Beverly hun var inde hos så er det jo lige noget hun kan lide. Det kan godt være at hun er nødt til at trække ned på det, men hun kan godt lide ilderen sådan  :)

Lena og Peter

Hvor er han bare dejlig... Et stort tillykke med ham... :D