Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Mink og ildere

Startet af LordDoom, 28. November 2010, kl. 22:46

LordDoom

"Konen" viste mig lige denne her tråd på et forum på gul og gratis.
Jeg må indrømme jeg er svær at få til at blive overresket over folk. Og men denne her er da dirakte latterlig.
En dame der mener at en ilder og en mink er det samme, det er kun fodret der gør forskællen :S
http://www.guloggratis.dk/forum/traad/1733

Man skal høre meget før ørene falder af. Og her er man lige blevet et år ældre, og jeg undres stadig!!!  :fnis:

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

mette11

Shit...jeg magter ikke engang at svare...visse folk er jo mere end dumme!!  :o

Amazing Ferret

Hende Mille som påstår at ildere og mink er det samme skriver faktisk i de fleste tråde inde på guloggratis. Hun er ALTID provokerende og folk er trætte af hende

cibatuchsi

kæft en idiot hun er. ja undskyld mit fine sprog. men det er det eneste ord jeg lige kan komme i tanke om

Minority ferrets

OMG!!! Det kan jeg slet ikke holde ud det der... Jeg lukker bare sitet ned igen og prøver at glemme det inden jeg hidser mig op...
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

SilverDragon

Nogle folk skal åbenbart bare BEVISE at de er uvidende på alle verdens områder..

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ja som Amazing skriver så er hende Mille Bentzen der KUN for at være træls..
Hun kommenterer på alt derinde og har sin lille "rygklapperklub" som bakker hende op i at være provokerende og ofte nedladende...
Jeg har faktisk selv skrevet til G og Gs adm. da jeg sys det blev alt for meget på et tidspunkt. De erkender der er et stort problem med disse menensker tone og skulle tage det op på et møde hvad de kunne gøre ved det, men det er vidst ved at være en uges tid siden de lovede mig at gøre et eller andet og jeg kan ikek se der er sket noget.
Syns ikke det er iorden at køre et forum hvor man ikke har overskud til at adm. det og overlader det til brugerne i stedet... for det kan nogle af dem i hver fald ikke styre...

Namilla

Hun er da godt nok dummere end snot... jeg kunne ikke lade være med at kommentere dog *G*...

Citat fra: A_M_T Dato 29. November 2010, kl. 07:55
Ja som Amazing skriver så er hende Mille Bentzen der KUN for at være træls..
Hun kommenterer på alt derinde og har sin lille "rygklapperklub" som bakker hende op i at være provokerende og ofte nedladende...
Jeg har faktisk selv skrevet til G og Gs adm. da jeg sys det blev alt for meget på et tidspunkt. De erkender der er et stort problem med disse menensker tone og skulle tage det op på et møde hvad de kunne gøre ved det, men det er vidst ved at være en uges tid siden de lovede mig at gøre et eller andet og jeg kan ikek se der er sket noget.
Syns ikke det er iorden at køre et forum hvor man ikke har overskud til at adm. det og overlader det til brugerne i stedet... for det kan nogle af dem i hver fald ikke styre...

kan dog lige nævne at Vedkommende der hedder Big T og GiSeNgØj(noget i den stil) er ligeså slemme som Mille Bentzen... Tror de føler at de er adm. af forummet.. Sy s det er for dårligt G og G intet gør ved det..

LordDoom

Vi var også overraskede over det i går. Gik nogle enklte tråde igennem. Der var en tråd med en pige der havde fundet en killing der var syg i en grøft. Og nogle kvej pander der inde tilrådte hende at aflive den selv :@
Og oven i købet sad de i lang tid i tråden og blev ved med at svine den stakkels pige til.
Maria var helt oppe i det røde fælt over det.

Anne

Nu er der jo skrevet flere fine indlæg derinde, så vil ikek svare, men hold da kæft hvor er det bare langt ude!

Katrine

Jeg var også ved at være godt træt af hende, så jeg gider ikke bruge mere tid på hende...
Ildere: Loppen & Bamse

Citat fra: Katrine Dato 29. November 2010, kl. 10:21
Jeg var også ved at være godt træt af hende, så jeg gider ikke bruge mere tid på hende...

Jeg forstår dig godt. Jeg er også ved at opgi overhovedt at bruge det forum... Sys simpelthen det er for dårligt at de får lov at sidde og ødelægge det hele, når der faktisk er nogle der sidder og prøver at starte seriøse emner.
men desværre er det jo nok bare succes for hende og nogle af de andre når folk de falder fra for så kan de fortsat hærve og få monopolet på forummet.

LordDoom

Syndes faktisk ikke det er noget nyt. Har været på en del forums i de sidste år. Og syndes tit tonen er grim på langt største delen af dem. Men her er der åbentbart nogle der kun er ude på at provkerer andre og ikke har andre grunde til at være til stede end det.
er lidt overrasket over hvor slemt det var på denne side, men syndes også rigtig mange kæledyrs forumer er rigtig slemme til at køre på folk.