Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvem vandt på DIU ?

Startet af Dark Crystal Ferret, 23. Januar 2011, kl. 15:39

Eliza

Vi kom hjem med en rigtig fin 2. plads til min lækre "lille" Crush  <3

Og så vandt vi en elefant i lotteriet, men byttede den til en blæksprutte som dyrene er helt vilde med  :dans:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Cille

Jeg fik 1.plads på X-Ray (som kitt også har skrevet)
Og en 3. plads på Rubina

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Coda fik en 2. plads i pastel senior og gamle bandit fik en 3. plads i veteran!

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

ninaliv

Masa

Liesl - 1. plads senior, pastel, alm. pels, hanner/tæver.  :)

Dark Crystal Ferret

Super mange gange TILLYKKE alle sammen. Det var nogle rigtig fine resultater. Er stadig totalt høj over at en Anogra kunne vinde Bim. Så kan det jo lade sig gøre :P Hvad jeg virkelig syndes er sejt.

Shamua

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 23. Januar 2011, kl. 23:32
Super mange gange TILLYKKE alle sammen. Det var nogle rigtig fine resultater. Er stadig totalt høj over at en Anogra kunne vinde Bim. Så kan det jo lade sig gøre :P Hvad jeg virkelig syndes er sejt.
Ja, nu er det hvertfald set at det kan lade sig gøre  :dans:

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Shamua Dato 23. Januar 2011, kl. 23:50

Ja, og det er ret cool. Det er jo op til dommerene i sidste ende :dans: ;)

Shamua

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 24. Januar 2011, kl. 00:08
Citat fra: Shamua Dato 23. Januar 2011, kl. 23:50

Ja, og det er ret cool. Det er jo op til dommerene i sidste ende :dans: ;)
Jep, en god hårdag og de rigtige dommere  :P

Vh. Marianne

Starshineferrets

Stort grattis till allihop :D

Mustela

Mange gange tillykke til alle præmierede dyr :)
Og stort tillykke til brormand Macto med hans flotte placeringer, siger Kalosa  <3

Mine møgunger fik også lidt med hjem  <3
Kalosa -3 plads i angorasenior  <3
Russia -1 plads i albinopiger senior, bedste hvid  <3 -samt en meget flot/sød slutkommentar på dommerskemaet  ;)
Kulle 1 plads i albinohanner (altså bagfra  :fnis:, altså sidst i hans klasse)  <3

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Sølvsten

Stort tillykke til alle de dejlige totter der vandt.

Vera vandt 1. plads i senior, standard, alm, pels, tæver, steriliseret/implantat. Hvilket vi er meget stolte af.

Jeg vandt Asterix hjerte.

Vi havde en rigtig dejlig dag og takker alle ved bordet for god underholdning

Anne

Det var lidt sjovt med så godt angorane klarede sig generelt. Jeg havde aldrig troet det da jeg snakkede med dommerne før udstillingen, men de var blevet enormt positivt overrasket over angorane og at der ikke var nogen med så grimme næsefejl at det gav defekter og også over hvor pænt de var bygget. Men generelt var de meget positivt overraskede over danske ildere og deres tilstand og det er jo fedt at høre. Så skal vi bare lige have levealderen med så har vi verdens bedste ildere :lol:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 23. Januar 2011, kl. 20:34
Coda fik en 2. plads i pastel senior og gamle bandit fik en 3. plads i veteran!

Wuhuuuu har lige fundet ud af at Anubis blev nr 3 i sin klasse! Det er jeg sku glad for, selvom han ikek fik nogen rosette så er det næsten ligeså godt:o)