Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvem vandt på DIU ?

Startet af Dark Crystal Ferret, 23. Januar 2011, kl. 15:39

Shamua

Citat fra: Sølvsten Dato 24. Januar 2011, kl. 13:09

Vi havde en rigtig dejlig dag og takker alle ved bordet for god underholdning

Tak og i lige måde, det var rigtig hyggeligt at snakke med dig og din familie :)

Vh. Marianne

Mustela

Citat fra: Anne Dato 24. Januar 2011, kl. 13:18
Det var lidt sjovt med så godt angorane klarede sig generelt. Jeg havde aldrig troet det da jeg snakkede med dommerne før udstillingen, men de var blevet enormt positivt overrasket over angorane og at der ikke var nogen med så grimme næsefejl at det gav defekter og også over hvor pænt de var bygget. Men generelt var de meget positivt overraskede over danske ildere og deres tilstand og det er jo fedt at høre. Så skal vi bare lige have levealderen med så har vi verdens bedste ildere :lol:

Jeg ved ikke med dig Anne, men jeg HAR verden BEDSTE møgunger, alle 6 stk <3 <3 -som forhåbentlig lever et langt og dejligt liv.

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Anne

Tja jeg er fuldt ud tilfreds med mine ildere, jeg er bare ikke helt tilfreds med den forventede holdbarhed på et par stykker af dem (my, og tofta i tilfælde af at hendse ryg laver ballade). Så de samme dyr ville helt sikkert være forbedrede hvis der stod mindst holdbar til 10 år ude i fremtiden på dem, hvilket jeg selvfølgelig naivt kan håbe der står med usynlig skrift på joa og meep