Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hvem vandt på DIU ?

Startet af Dark Crystal Ferret, 23. Januar 2011, kl. 15:39

Dark Crystal Ferret

Jeg kan snart ikke vendte mere. Er så spændt på at høre hvem der vandt noget. ( ved lidt om nogle self :fnis:)

Nogen der vil fortælle hvad i kom hjem med??  :dans:

PiaLyng

Vi kom hjem med en bette vinderfyr.

Zukqu vandt første pladsen i klasse 16 Senior, silver, alm. pels, kastereret/ukastereret

Lena og Peter

Vi var så heldige at vinde følgende præmier på dagen... :dans:

Petra: Bedste tegning.. ;)

Laban: 3. plads i klasse 17. Alle senior / Andre Farver / korthår

Ramses: 1. plads i klasse 5. Junior / Andre Farver / korthår
og så også Bedst i Andre Farver..


ninaliv


lussingen

Jeg har haft en forrygende udstilling :dans: Jeg er så stolt af mine søde og dejlige kræ. Jeg går stadig i en rus herhjemme og føler mig høj. Vores lille hjerte/smertebarn Speedy har aldrig vundet noget før, men igår tog han kegler:

Speedy: 1. plads i klasse 9 senior, standard, alm. pels, hanner, kastreret/implantat
Speedy: Bedst i standard.

Loke: 2. plads i klasse 16 senior, silver, alm. pels, hanner, kastreret/ukastreret.

Minnie: 1. plads i klasse 19 veteran, alle farver, alm. pels/angora, tæver, steriliseret/usteriliseret
Minnie: Bedste veteran.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Soelberg`s SUN ferret


Vi kom også hjem med lidt

Caroso fik en 1 plads
Gucci Rasmus fik en 2 plads
Malt fik en 3 plads

Barky

Zallie fik en 2 plads og Maleika fik en dommerfavorit...
Lidt mere end vi havde aftalt, men jeg er helt bestemt stolt af pigerne. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Amazing Ferret

Jeg fik også lidt med hjem  :)

Kalle: 2 plads
Zaccai: 3 plads
Velcro: 3 plads
Poppy: 3 plads

Og Izzy blev Dommer Favorit hvilket betyder utroligt meget for mig  <3

Faurholts-ildere.dk

#8
Her danser vi også lidt rundt af glæde:
Sisu 2. plads, i klassen standard ukastreret og V-hop senior
Tammi from Faurholt vandt 1 pladsen i klassen usterilliseret tæver, standard senior.
Faurholts Quark vandt 1 pladsen i junior klassen pastel og hvid og blev også bedste favevarriant BIV (pastel)

Ingun Jordal (Norge) som jeg var sammen med vandt 2. pladsen med hendes Taget i klassen albino, senior kastreret.

Shamua

Venus fik en 1. plads klasse 17 Andre Farver  :dans:

Macto fik en 1. plads i klasse 6 junior angora, bedste angora, bedste junior  :-$ .... Bedst I Modsat  :dans:

Har stadig ikke fået armene ned, var helt overvældet i går og forstod ikke rigtig noget. Da jeg var alene i bilen på vej hjem begyndte jeg at græde af glæde... En dejlig fornemmelse!

Jeg var så også blevet så forvirret at jeg havde efterladt min husnøgle hos Anja, så da jeg kom hjem kunne jeg ikke komme ind, og toke kom først hjem kl. 4.30... Så jeg endte på sofaen hos Hanne  :fnis:


Vh. Marianne

FerretParadise

Starshine Ferrets Navi of Seduction: 1. plads i Junior/Standard/Alm pels/Tæver

Starshine Ferrets Raging Fire: 3. plads i Junior/Standars/Alm pels/Hanner

Juana from Angelcastle: 2. plads i Senior/Standard/Alm pels/Tæver/Steriliseret/Implantat

Cyrill Comet from Angelcastle: 4. plads i Senior/Standard/Alm pels/Hanner/Kastreret/Implantat

Jezebel from Angelcastle: 2. plads i Senior/Sort/Alm pels/Tæver/Hanner/Steriliseret/Usteriliseret/Implantat/Kastreret
Ann Hillerslev.

KittAnderson

Venustrus vandt en 2. plads. Weeee :D
Jeg er bare SÅ glad.
Han blev slået af Hannes Mand x-ray. Men når det var til ham, så er jeg stadig glad :D
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Anne

My fik en 3. plads (ud af 4 fremmødte, hehe måske ikke så flot!)
og Meep fik en flot andenplads, kun med et halvt point mindre end bedste pastel. Og så fik hun "exellent" i næsten alt, og at vide at hun var "a credit to her owner", så bliver man da lidt stolt :) Den ene dommer var også vild med my og fortalte mig bagefter da hun så mig med my at My faktisk havde været i hendes overvejelser som dommerfavorit, og det er jo altid noget der varmer :)

Men Joa klarede sig også fint, selv om hun ikke vandt og Tofta klarede sig ikke vildt godt :P

KariN

Vi kom hjem med en flot 3.plads til Cassiopeia :D :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Mimse-mia

min zoey vandt en 2 plads og min Tonzer vandt en3 plads :D og ja jeg vandt hovedepræmien i lotteriet :D
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi