Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Lidt af hverdagen i rødovre

Startet af KariN, 10. Februar 2011, kl. 10:49

KariN

Jeg har fået taget lidt billeder af mine 3 tossede bamser :D

Det er ikke de bedste billeder, det er egentlig bare lidt af vores hverdag herhjemme:
(Hvorfor billederne af Julian og Nano vender forkert aner jeg ikke, jeg har forsøgt at rette dem, men det vil de så ikke)

Naanok og Julian er med madmor på badeværelset

Sjulle syns vidst det var lidt kedeligt at madmor gjorde rent

Nano løb også tør for batterier  (ved godt billedet er meget mørkt, men ja albino + blitz er ikke en smart ide altid ;) )

Alt imens drengene hjalp mig med rengøringen, puttede Prinsesse-pigen med sin elskede madfar

Så mente drengene at nu var de trætte, så de lagde sig ind i transportkassen og snork sov resten af aften

Det var lidt fra os af for denne gang :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Det er nogle rigtig hyggelige billeder :)
Jeg synes Naanok ser så dejlig fræk ud. Og sikke da en rigtig prinsesse-ilder I har Jer der <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ja sikke da nogle hyggeligt billeder.  :)

Hvor er det bare dejligt at se Cassie putte med Jack, hun er sgu så sød en pige.  <3
Ann Hillerslev.

mette11

Hvad f.. er der galt med de der hunner?? Hvorfor skal de ligge og gøre sig til hos madfar altid?? Jeg synes det er strengt!!  :( Hvad har de som vi ikke har??
Men ellers søde billeder... :)

KariN

Mette: Han er også super fræk og fuld af ballade og spilopper altid *G*
og ja Cassiopeia er en rigtig prinsesse der styrer hjemmet med en hård, men kærlig pote :)

Ann: Jaa hun er så skøn vores lille pige <3 det bånd hende og Jack har er helt utroligt at se og det gør mig så glad :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

KariN

Citat fra: mette11 Dato 10. Februar 2011, kl. 11:01
Hvad f.. er der galt med de der hunner?? Hvorfor skal de ligge og gøre sig til hos madfar altid?? Jeg synes det er strengt!!  :( Hvad har de som vi ikke har??
Men ellers søde billeder... :)

Jeg ANER det virkelig ikke, men der er ikke så meget at gøre i det her tilfælde, hun vælger altid Jack hvis han er hjemme og når han ikke er, så vil hun kun putte med Sjulle og Nano *G*

Men okay drengene vil hellere ligge hos mig end Jack ;)

Sølvsten

Shamua

Søde billeder.. Sikke nogle lækre bamser :love:

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Åh mine elskede nevø'er og prinsesse niece'en <3

Jeg elsker sgu dine dyr så højt...de er bare fantastiske :D

Bawa

Hvor er det bare nogle dejlige dyr du har! :D

KariN

Tak for de søde ord om mine kære kræ :D

Trine: De elsker i hvert fald også dig :D Det er der slet ingen tvivl om, hvem skulle Sjulle ellers synge med? ;)

Lenac

sikke nogle fine billeder og nogle dejlige dyr du har dig...
kan især godt lide det sidste billed med transportboksen, tror også jeg vil prøva at komme en hængekøje ind i min...
xoxo Malene <3

KariN

Citat fra: Lenac Dato 10. Februar 2011, kl. 15:09
sikke nogle fine billeder og nogle dejlige dyr du har dig...
kan især godt lide det sidste billed med transportboksen, tror også jeg vil prøva at komme en hængekøje ind i min...

Mange tak skal du have :)

Vi har altid deres transportkasse stående uden låge på i stuen, for de elsker at sove i den og forbinder den med noget rart, hvilket gør det lidt nemmere når vi rent faktisk skal transportere dem ;)

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Louise V