Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

ilder navne :)

Startet af ildermor, 13. Februar 2011, kl. 11:18

ildermor

Forslag til ilder navne - hanner og hunner <3

håber på maaange svar med en masse opfindsomme navne :D <3 :ja: :lol:

Soelberg`s SUN ferret

Er det navne du selv skal bruge ??

cibatuchsi

en ide er at søge på kattenavne/kattetemaer på google. der kommer en masse fede navne op.
men vil du har noget ingen andre har/bruger. så er det bare om at komme igang med at tænke...
vi er mange der i øjeblikket sidder og finder navne frem til vores kommende kuld. og ja de navne holder stort set alle tæt ind til kroppen. ;)

Dark Crystal Ferret

Kan klart anbefale dette link, hvis du mangler navne. http://www.thinkbabynames.com/
Der kan du søge på stort set alt og få betydning og meget mere med.
Og ellers kender jeg også dette her link med navne som en tysk opdrætter har lagt på sin hjemmeside. Og der er også nogle gode muligheder imellem. http://www.waldfrettchen.de/index.html De ligger ude i banneren i siden under Namen.

Vi har selv vores navne på plads for vores kuld i år, men ja.. vi holder dem også yderst tæt ind til livet lidt endnu. :P

Eliza

folk vil nok helst ikke skrive en masse navne herinde.. Dels fordi folk helst ikke vil have at man kalder sit dyr det samme som et der allerede findes og så er opdrætterne som de andre skriver igang med at finde navne til deres kuld og de skal jo være specielle og det er de jo ikke hvis en anden allerede har brugt det og så er det lidt surt når man har brugt lang tid på at finde på det.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_jill

Der er en tråd herinde med navne der er brugt, for at undgå at folk kalder deres nye dyr for noget der er brugt for nyligt.

Lenac

Er det ikke efterhånden ret svært at undgå at kalde sine dyr for noget som andre allerede har brugt..?
xoxo Malene <3

AlisVolatPropiis

Citat fra: Lenac Dato 13. Februar 2011, kl. 14:13
Er det ikke efterhånden ret svært at undgå at kalde sine dyr for noget som andre allerede har brugt..?

Kommer an på hvor sindsyge navne man bruger :P og jeg tvivler altså på ret mange "kommer til" at bruge størstedelen af mine kræs navne, medmindre de hugger dem :)

cibatuchsi

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 13. Februar 2011, kl. 14:29
Citat fra: Lenac Dato 13. Februar 2011, kl. 14:13

Kommer an på hvor sindsyge navne man bruger :P og jeg tvivler altså på ret mange "kommer til" at bruge størstedelen af mine kræs navne, medmindre de hugger dem :)
du er heller ikk helt normal når man kommer til navne...griner   men fede er de sku :)

og nej det er faktisk ikke svært at finde navne andre ikke har brugt. man skal bare være kreativ :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: lille_jill Dato 13. Februar 2011, kl. 13:36
Der er en tråd herinde med navne der er brugt, for at undgå at folk kalder deres nye dyr for noget der er brugt for nyligt.

Hvor er den tråd henne?

dejligste

Man kunne jo også lade sig inspirere af en ynglings bog/film elller ligende, på den måde er det jo ikke sikkert andre lige tænker de samme navne :)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

ildermor

nånå .. .tak for svarende, men det var nu ikke til nogen hjælp.. hmm.. spørger et andet sted ;) ehhe

cibatuchsi

Citat fra: ildermor Dato 19. Februar 2011, kl. 19:35
nånå .. .tak for svarende, men det var nu ikke til nogen hjælp.. hmm.. spørger et andet sted ;) ehhe
jamen hvad for nogen navne vil du ha. hvad er det til? og hvor mange.

hvis det er alm navne, så kom maria med nogen link til navnesider som er gode.
vi andre sætter fantasien i sving og leder på nettet når vi skal ha fundet navne til vores hvalpe. det er jo også en mulighed???