Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

ilder navne :)

Startet af ildermor, 13. Februar 2011, kl. 11:18

PiaLyng

GOOGLE TRANSLATE <3!

Oversæt fra dansk til et eller andet sprog! - Skriv en sætning, et ord eller sådan og så kan du få et navn ud af det :P

Fx. skulle jeg finde navn til en rotte hvor det skulle være swahilisk - skrev et ord og fik et fint navn :D! (Bryster hedder Matiti på swahilisk :P)

ildermor

Tusind tak for der faktisk kom nogle svar jeg kunne bruge :P hehe .. Det var jo bare for sådan at lave en tråd med en masse fede navne, der var "hjemmelavet" :) Men spørger på hundegalleri istedet :P Der fortæller folk gerne hvad de finder på. For der vil ALTID være flere dyr der har det samme navn.. uanset hvad.. :) Men jaja :)

Tak til dem der svarede med et svar der var brugbart . :D super fedt der faktisk var nogle der tog tråden seriøst, istedet for "brok" ..

Dark Crystal Ferret

Citat fra: ildermor Dato 20. Februar 2011, kl. 01:28
Tusind tak for der faktisk kom nogle svar jeg kunne bruge :P hehe .. Det var jo bare for sådan at lave en tråd med en masse fede navne, der var "hjemmelavet" :) Men spørger på hundegalleri istedet :P Der fortæller folk gerne hvad de finder på. For der vil ALTID være flere dyr der har det samme navn.. uanset hvad.. :) Men jaja :)

Tak til dem der svarede med et svar der var brugbart . :D super fedt der faktisk var nogle der tog tråden seriøst, istedet for "brok" ..

Øhhh  :S
Ja,Undskyld mig.. Men øhh.. hvad ville du vi skulle gøre mere end at ligge links. du skriver jo ikke hvad du ønsker med tråden, udover om vi kender nogle navne. Og ja, det gør vi da.. ingen tvivl om det. Men det er da vel en privat sag om man ønsker at skive alt, og der er masser af muligheder i den link der er sat ind. Hvis det handler om dyr du selv skal have eller en anden, jamen så er det da min mening det sjoveste er, hvis man skal have sjove og personlige navne, at man netop finder dem via link mm, og selv laver dem som man selv kan lide dem..
Men hvis det handler om at vi bare skulle pralle op med en masse fantasifulde navne i nogle lange tråde, og de skulle være hjemmelavet.. Jamen hvilke navne er så hjemmelavet?? De fleste findes i forvejen, det er vel uanset om vi skriver nogle her eller de gør på en anden side...
Og hvis det er så meget bedre så er det da dejligt du kan gå ind på Hundegalleriet så hvis du ikke syndes om de svar her.. Hvis du helt bestemt syndes de svar er bedre og folk er mere åbne der. Personligt kan jeg så bare ikke rigtig se hvorfor du ikke kan bruge de ting vi skriver her.. men ok det er et frit land og du skal da gøre det som du ønsker det, ingen tvivl om det ;)
Det gør de bare ikke særligt nemt at vide hvad du vil når du ikke skriver noget om det..  :P

Eliza

Hold da op en latterlig holdning til tingene.. Måske du selv skulle have startet med at skrive hvad du skulle bruge navnene til. Vi prøver jo at forklare hvorfor folk ikke har lyst til at skrive en masse navne og slet ikke når man ikke ved hvad de skal bruges til. Hvad med at respektere det?  Kan godt være hundefolk er ligeglade med om alle deres hunde hedder Fido men i ilderverden går man op i at ens dyr hedder noget spacielt og det er ikke specielt hvis ALLE hedder det samme.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

cibatuchsi

og der er lagt et link til listen der er lavet herinde hvor folk skriver de navne deres ildere har haft ind. 

cibatuchsi

Citat fra: PiaLyng Dato 19. Februar 2011, kl. 19:41
GOOGLE TRANSLATE <3!

Oversæt fra dansk til et eller andet sprog! - Skriv en sætning, et ord eller sådan og så kan du få et navn ud af det :P

Fx. skulle jeg finde navn til en rotte hvor det skulle være swahilisk - skrev et ord og fik et fint navn :D! (Bryster hedder Matiti på swahilisk :P)

og havelåge bliver til Hash   griner

Charlotte

Jeg vil sku blive ret sur og forbavset hvis jeg ser en ilder blive kaldt H1N1 eller Tappen (som 2 af mine hedder). Så sorry men det er da langt sjovere at have et dyr med et navn ingen andre har end et som 5000 andre hedder (som f.eks King som alt for mange hunde hedder).
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

lille_jill

Det var også mindre underholdende, da vi for 3 år siden havde et utal af ildere der hed Freja.

Charlotte

Citat fra: lille_jill Dato 20. Februar 2011, kl. 17:43
Det var også mindre underholdende, da vi for 3 år siden havde et utal af ildere der hed Freja.

Ja jeg har jo slet ikke selv haft en ilder der hed Freja.  :-$ 
Men hvad søren. Navnet passede på hende da hun blev navngivet for 6 år siden.  :)
LÆR DET!

lille_jill

^jeg havde en Freja for 3 år siden.. og der kom mange Frejaer i den periode.

Charlotte

Gad vide hvor mange procent af de aktive medlemmer herinde der har haft en Freja?  :)
LÆR DET!

cibatuchsi

Citat fra: Charlotte Dato 20. Februar 2011, kl. 17:55
Gad vide hvor mange procent af de aktive medlemmer herinde der har haft en Freja?  :)

ikke os :)

Anne

jeg var ved at kalde My for freja faktisk (det var altså før jeg vidste jill fandtes). Men hun blev så en my, dem har jeg da også set nogle stykker af, og det er jo bare ærgeligt. Jeg elsker navnet og My kunne ikke have heddet andet, det er valgt til hende fordi der bare ikke var andre navne der passede bedre.

Men jeg har da ikke lyst til at se mine dyrs navne på en eller anden hjemmeside. De andre 3 der ikke er My har jo også nogle navne man ikke ser alle steder.

Charlotte

Selvom der er så mange der har heddet Freja, så er det altså også et pænt navn.  :)
LÆR DET!