Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Et underligt venskab

Startet af lille_jill, 14. Februar 2011, kl. 16:56

dejligste

Dejlige billeder Jill, det ser da ud til at du har fået liv i huset igen :)
Super at se de gider spise igen, det varmer i hjertet.

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

englefugl

Citat fra: lille_jill Dato 15. Februar 2011, kl. 11:33
Citat fra: englefugl Dato 15. Februar 2011, kl. 11:15
nå ok, så det var det der ducksoup jeg havde hørt om :) men er det noget man selv laver til dem hvis de ikke spiser nok tørkost som du siger, eller er det også godt at give dem selvom at de spiser tørfoder og barf og det hele? ;)

Du kan fint give det som en snack. Men somregel bliver det brugt til dyr der ikke spiser nok, er syge, taber sig eller andet.

okay, min dreng har tabt sig rigtig meget, så jeg ville blive rigtig glad for en opskrift, for tror at det er lige hvad han har brug for ;)

Minority ferrets

Dejlige billeder :) godt der er kommet lidt gang i dem igen  :love:
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

lille_jill

Citat fra: englefugl Dato 15. Februar 2011, kl. 17:54
Citat fra: lille_jill Dato 15. Februar 2011, kl. 11:33
Citat fra: englefugl Dato 15. Februar 2011, kl. 11:15
nå ok, så det var det der ducksoup jeg havde hørt om :) men er det noget man selv laver til dem hvis de ikke spiser nok tørkost som du siger, eller er det også godt at give dem selvom at de spiser tørfoder og barf og det hele? ;)

Du kan fint give det som en snack. Men somregel bliver det brugt til dyr der ikke spiser nok, er syge, taber sig eller andet.

okay, min dreng har tabt sig rigtig meget, så jeg ville blive rigtig glad for en opskrift, for tror at det er lige hvad han har brug for ;)

http://ferretopia.eu/index.php?topic=5183.0

englefugl

Lenac

Det er nogle rigtig gode billeder...
xoxo Malene <3

Wolter

awwwww!!! >w<
Hvor er Amina super nuttet!!! >w<

og sikke dog de æder!! xD LOL!
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

lille_jill