Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hjernetræning med Mallow!!

Startet af mette11, 17. Februar 2011, kl. 10:38

mette11

En smuuuuule inspireret af Sara har jeg nu fået nogle forskellige ting hjem til ilderne, så de kan træne deres små hjerner lidt...Mallow og jeg forsøgte os med den ene for lidt siden og efter vi fandt nogle ordentlige godbidder, så gik det fint! Motivationen skulle lige være i orden først jo!! Sigi sov, så hun må vente med at prøve den til hun vågner igen...

FerretParadise

Dejligt hvis hun synes den er sjov, jeg synes selv den ser ret god ud.
Hvor har du købt den?
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

mette11

Den er fra www.zooplus.de Jeg opdagede at jeg havde en masse bonuspoints der som jeg kunne bruge, hvis jeg bare bestilte et eller andet...så jeg købte den på billederne og fik en anden med gratis!!
Den anden er den her: http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenspielzeug/katzenspielzeug_beschaeftigung/intelligenzspielzeug/60615  Den har vi ikke prøvet endnu, da det er formiddagslurstid nu jo... :ja:

Mallow gad den godt i hvert fald (efter jeg fandt nogle ordentlige godbidder) og jeg vil prøve med Sigi også i dag...men det kræver lige at hun vågner igen. Hun sover formiddagslur før Mallow nemlig og da pakkemanden kom, var Sigi gået omkuld!

Shamua

Vh. Marianne

FerretParadise

Tak.
Jeg må virkelig ha sådan en til mine dyr, for de kunne da godt trænge til lidt hjernetræning.  :P
Ann Hillerslev.

Eliza

Fedt at se det ikke kun er saras alt for kloge dyr der kan finde ud af det  :lol: ej Mallow er jo faktisk ik helt dum, så måske mine dyr stadig vil være håbløse  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Mallow er ret klog, så jeg var ret overbevist om at hun nok skulle kunne finde ud af sådan noget  ;)...jeg er mere spændt på Sigi...jeg er faktisk også lidt i tvivl om, om Sigi overhovedet kan nå op til de rør, for hun er jo en lille lort!!  :-$

lussingen

Hvor ser det bare godt ud!! Jeg synes Mallow-pigen er en meget klog ilder ;)

Jeg vil også gerne have fat i sådan en til mine dyr.

Eliza: Tro mig, der er håb forude... Jeg var sikker på at Loke ikke ville fatte en bjælde af sådan noget træning, men han var faktisk meget hurtig til at fange princippet med klikkeren. Så hvis Loke kan sååååå.....  :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

Ihhh godt at se hun kan sidde nogenlunde stille :P

Og vi må prøve sådan en tingest o.O -fede billeder Mette, rart at se :D

mette11

Ja hun er virkelig dygtig...nu skulle hun lige prøve igen og da hun så har fået alle godbidderne, stiller hun sig og glor på mig og kigger så igen ned i alle rørerne og glor tilbage på mig!! Som om hun ville sige "hey dame - put lige nogle nye godbidder i tak"...men hun skal ikke have flere godbidder nu, selvom de var klippet i små stykker! Så den er sat væk for nu! Den er i hvert fald et hit i dag herhjemme!  :dans:

Anne

Jeg ville virkelig også gerne have sådan en der, men det må blive en andne gang. I dag venter vi på en hel anden slags, det bliver spændende når den kommer!

Og sigge dygtig Mallow er :) og smuk

KariN

Citat fra: mette11 Dato 17. Februar 2011, kl. 12:16
"hey dame - put lige nogle nye godbidder i tak"...

Jamen hvad er du da også for en madmor sådan at nægte tøsen flere godbidder *G*
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

Det vil mine godt skrive under på. De måtte trille rundt med en TOM aktivitetsbold i mere end et kvarter inden madmoren endelig fattede det og puttede noget mad i den.

og så siger menneskerne at DE trænger til at få trænet deres hjerner.. pfff!

KariN

Ej men Anne det er da også for dårligt!! *G*

Hjemme hos os kommer Nano selv løbende med aktivitetsbolden i munden og smider den foran mig når den er tom :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3