Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Royal orange og snow black????

Startet af englefugl, 2. Marts 2011, kl. 12:33

Anne

Citat fra: englefugl Dato  4. Marts 2011, kl. 11:53
nå ja den passer da egentlig meget godt på beskrivelsen :) bortset fra at jeg synes den minder meget om pastel faktisk, så det er vel egentlig bare en variant af pastel? men de ser lidt skravlede ud ja :( men også søde har lyst til at tage dem med hjem og fede dem op ;)  <3

Som jeg skrev længere oppe er royal orange en af dem der går under vores pastel. Jeg har selv haft 2 der ville gå under den betegnelse i udlandet, hvor den pastel jeg har nu ville gå under betegnelsen champagne.

I øvrigt, så er billederne på den side jo hvalpebilleder, så mon ikke det er derfor deres pels ser mærkelig ud?

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Altså jeg har også en "orange" ilder :lol:  Han er ikke særlig royal, han er bare fra sønderjylland!

Men statser på han gider at blive helt hvid :P

Barky

Citat fra: Anne Dato  4. Marts 2011, kl. 12:19
Citat fra: englefugl Dato  4. Marts 2011, kl. 11:53
nå ja den passer da egentlig meget godt på beskrivelsen :) bortset fra at jeg synes den minder meget om pastel faktisk, så det er vel egentlig bare en variant af pastel? men de ser lidt skravlede ud ja :( men også søde har lyst til at tage dem med hjem og fede dem op ;)  <3

Som jeg skrev længere oppe er royal orange en af dem der går under vores pastel. Jeg har selv haft 2 der ville gå under den betegnelse i udlandet, hvor den pastel jeg har nu ville gå under betegnelsen champagne.

I øvrigt, så er billederne på den side jo hvalpebilleder, så mon ikke det er derfor deres pels ser mærkelig ud?

Jeg tror også at de angora hvalpes pels ser så lurvet ud, simpelthen fordi at de er angoraer.. *G* Min gamle angora så akurart ligeså "latterlig" ud da han var hvalp..
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Jeg synes altså stadig at mange af dem ser virkelig tynde ud, angora eller ej. :(
Ann Hillerslev.

Anne

måske et par stykker af dem, men synes nu ikke de alle ser tynde ud. vi kender jo heller ikke historien bag dem. Der har da også været danske kuld der i perioder ikke så helt tip top ud, men så kom efter det.

FerretParadise

Citat fra: Anne Dato  4. Marts 2011, kl. 15:28
måske et par stykker af dem, men synes nu ikke de alle ser tynde ud. vi kender jo heller ikke historien bag dem. Der har da også været danske kuld der i perioder ikke så helt tip top ud, men så kom efter det.
Nej ikke dem alle, og derfor skriver jeg mange af dem. Og du har ret, der har da været flere danske kuld, hvor hvalpene også så tynde ud, og kom efter det, men det ændre ikke på, at jeg stadig synes mange af de her hvalpe ser tynde ud.
Ann Hillerslev.

Stephanie

tja, det er da ihvertfald bestemt ikke en avler jeg ville købe ilder fra :D

Læser man hendes indlæg i den tråd, så regner hunmed at avle på det hele når den tid kommer, for selvom der kan komme døve ud af det, så må hun iflg hendes egne ord jo levere til den efterspørgsel der er :S

Shamua

Citat fra: FerretParadise Dato  4. Marts 2011, kl. 08:44
Citat fra: lille_thor Dato  4. Marts 2011, kl. 01:20
http://holisticferret.proboards.com/index.cgi?board=ferretpic&action=display&thread=5700
på denne sie er er en der er Royal orange
De ser da godt nok meget skraglet ud og med ekstremt dårlig pelskvalitet.
Hvad mon de vokser op på...  Sunde ser de ihvertfald ikke ud.  :(

De ligner Mikka fra da jeg fik ham, og ja.. Han levede af kattemad..

Vh. Marianne