Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Mettes 3 drenge

Startet af FerretParadise, 30. Maj 2011, kl. 19:46

lussingen

Citat fra: Sølvsten Dato 31. Maj 2011, kl. 08:15
Hold op hvor må du glæde dig Mette. De ser rigtige søde ud

Jeg glæder mig så meget at jeg har sommerfugle i maven :lol: Der har jo ikke været hvalpe i huset de sidste 4 år :S Den eneste hvalp vi har haft er Speedy, og han må siges at være atypisk :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

CitatDer har jo ikke været hvalpe i huset de sidste 4 år  Den eneste hvalp vi har haft er Speedy, og han må siges at være atypisk
Ja på flere måder endda!! Han er da også den eneste ilder i har anskaffet jer, hvor i faktisk holdte jer til antallet!!!  :P :P :P Og nu skal jeg nok stoppe med at mobbe!! :ja: (har du set at du også bliver mobbet i den positive tråd?)

AlisVolatPropiis

Fin ide med at sætte tre i en kurv.....det gør dem meget nemmere at hugge :D -skide dejlige :D

lussingen

Citat fra: mette11 Dato 31. Maj 2011, kl. 15:57
CitatDer har jo ikke været hvalpe i huset de sidste 4 år  Den eneste hvalp vi har haft er Speedy, og han må siges at være atypisk
Ja på flere måder endda!! Han er da også den eneste ilder i har anskaffet jer, hvor i faktisk holdte jer til antallet!!!  :P :P :P Og nu skal jeg nok stoppe med at mobbe!! :ja: (har du set at du også bliver mobbet i den positive tråd?)

Hmmm, tænke tænke?? Positive tråd?? Hmmm, det har jeg sørme ikke set *host host*
Det må være det der hedder selektivt syn :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

ka virkelig godt forstå du glæder dig til at få de tre skønheder hjem og lave ballade i hele huset  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Julie Stuhr

Hvor er du heldig, Mette. Det er nogle lækre ballademagere! :D