Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hvem skal have en hvalp i år ?

Startet af lille_thor, 3. Juni 2011, kl. 04:46

lille_thor

Synes lige det kunne være lidt sjovt og hyggeligt at lave en tråd om hvem der har og skal købe hvalp i år ?
Fortæl lidt om hvad hvalpen hedder og hvor den er fra :)
Fx. Har min ex Thomas fået en lille pastel farvet pige med hvide sokker fra en privat. Hun hedder irithas.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

FerretParadise

Jeg skal have en vildtfarvet dreng fra Pickpocket Ferrets, han hedder Pickpocket's Sniper.

Jeg har faktisk aldrig forstået det der med at man har købt en hvalp af en privat. Hva ligger der i det?
Jeg er da også privat. Er en "privat" en der ikke er opdrætter, men har fået et kuld hvalp?
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: FerretParadise Dato  3. Juni 2011, kl. 09:18
Jeg skal have en vildtfarvet dreng fra Pickpocket Ferrets, han hedder Pickpocket's Sniper.

Jeg har faktisk aldrig forstået det der med at man har købt en hvalp af en privat. Hva ligger der i det?
Jeg er da også privat. Er en "privat" en der ikke er opdrætter, men har fået et kuld hvalp?

Hvad skulle man ellers skrive for at titlerner er "rigtige".

Jeg tror bare man skriver privatperson da man sårn tænker at det ikke er nogle folk kender inde på forummet eller inden for ilderverden!
Når man køber fra opdrættere indenfor ilderverden som vi alle kender er i nok mere"offentlige" indenfor vores lille "ildersamfund" og så kan man skrive: "jeg skal købe hvalp fra ferretparadise!" og så ved alle herinde hvem det er fremfor hvis man skrev: "jeg skal købe hvalp fra privatopdrætter Hans hansen"(fiktiv perseon fra G og G f.eks) så er det nok bare lettere at skrive privat!

Lenac

Jeg skal ikke have nogle hvalpe i år, selv om jeg da har sindsyg hvalpe-kuller. Men jeg får godt nok lyst til at bryde min egen regel, med ikke nogen hvalp i år hver gang jeg ser alle de dejlige hvalpe billeder  :love: :love:
xoxo Malene <3

Optimus Ferrets

Jag är lite tråkig i år! Behåller bara en ur den egna kullen! Men hade jag skullat ha hade jag nog norpat en ur Anns (ferret paradise) kull, där finns några (typ allihop) som hade kunnat få plats hemma hos mig!

Shamua

Jeg tænker at en privat må være en som ikke har et opdrætter navn, måske? :P

Udover ham jeg lige har købt fra en "privat" i Holland, som hedder Sir Lancelot Alba Nunki - altså ilderen, så skal jeg også have mig en lille albino pige fra Ilderbanden :D Ilderbandens Vanilla Blanca, og jeg skal besøge hende i dag :P Yaaay! :D

... Så skal jeg også have en 25 % vildilder dreng fra england, men han bliver udstationeret avls han :)

Vh. Marianne

PiaLyng

Jeg skal have en fin dreng fra Cilleborg.
Han er Silver angora, og er efter Titania og Pluto.
Han kommer til at hedde Nigel <3! og der er 5 uger og 6 dage til jeg henter ham.

FerretParadise

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  3. Juni 2011, kl. 09:31

Hvad skulle man ellers skrive for at titlerner er "rigtige".

Jeg tror bare man skriver privatperson da man sårn tænker at det ikke er nogle folk kender inde på forummet eller inden for ilderverden!
Når man køber fra opdrættere indenfor ilderverden som vi alle kender er i nok mere"offentlige" indenfor vores lille "ildersamfund" og så kan man skrive: "jeg skal købe hvalp fra ferretparadise!" og så ved alle herinde hvem det er fremfor hvis man skrev: "jeg skal købe hvalp fra privatopdrætter Hans hansen"(fiktiv perseon fra G og G f.eks) så er det nok bare lettere at skrive privat!
Ja ja, jeg synes bare det er en smule sjovt. Jeg ved at mange skriver sådan, og jeg ved ikke hvad man ellers skulle skrive.
Jeg føler mig bare også som en privat person, jeg er da ikke en dyrebutik ihvertfald.  :lol:
Ann Hillerslev.

Eliza

Jeg skal have en dejlig pige fra FerretParadise til avl og der er slet ikke så lang tid igen til hun kommer hjem til mig <3

Jeg skulle også have haft en dreng fra Frankrig men måtte takke nej, da mit liv tog en lidt uvendtet drejning  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_thor

ja det er vist sådan det er, men hun er en fin hvalp. nu kan jeg ikke lige huske hva avleren hed, men hun er faktisk god og har styr på hva hun laver. og det er jo det vigtigste.

lille_thor

Er faktisk også selv skrevet op til en hvlap som jeg skal op og betale reservations gebyr på, i næste uge.
Han  hedder TF's Nidhug og vi ved ikke hlet endnu hva hans farve bliver men han er fra Tenzins Fritteri.
Han er som skabt til at bo hos mig med det navn hehe. ( som jer der er på min facebook jo ved, så hedder mit lille ilder hjem jo Valhalla Ferret Lille Thor) :)

FerretParadise

Hov .. Altså hvor glemsom har man lige lov til at være..  :lol:

Jeg skal da beholde en af mine egne hvalpe i år.

Hun er en mørk vildtfarvet pige og hedder Foxy Kissin' Kate Barlow of FerretParadise.  <3
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Vi holder så to af vores egne i år.

Ilderbandens Banilla / Albino / tæve

Ilderbandens Alba Mickey /Albino / han

Shamua

Citat fra: Eliza Dato  3. Juni 2011, kl. 12:53
Jeg skal have en dejlig pige fra FerretParadise til avl og der er slet ikke så lang tid igen til hun kommer hjem til mig <3

Jeg skulle også have haft en dreng fra Frankrig men måtte takke nej, da mit liv tog en lidt uvendtet drejning  ;)
ER DU GRAVID????:o  :o :P

Vh. Marianne

lille_thor

Citat fra: lille_thor Dato  3. Juni 2011, kl. 04:46
Synes lige det kunne være lidt sjovt og hyggeligt at lave en tråd om hvem der har og skal købe hvalp i år ?
Fortæl lidt om hvad hvalpen hedder og hvor den er fra :)
Fx. Har min ex Thomas fået en lille pastel farvet pige med hvide sokker fra en privat. Hun hedder irithas.
glemte lige at tilføje noget til denne tråd. Thomas kan ikke have hende boende hele tiden der hvor han bor, hos en kammerat. Så lille Irithas bor altså hjemme hos mig sammen med mine ilder basser. Men hun skal self med ham hjem af og til.