Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Har fået ilder feber :(

Startet af Dyrenørden, 15. Juni 2011, kl. 19:25

Sølvsten

Citat fra: Eliza Dato 16. Juni 2011, kl. 10:50
Man kan træne sig selv i at stå imod, men det kræver øvelse øvelse øvelse..  :lol:

Jeg tvivler. Min søn har trænet mig i 2 år nu og han har virkeligt været tålmodig. Hver dag træner vi ordet nej og han bliver helt rød i hovedet når det ikke kan lade sig gøre.

Eliza

Jeg er har ellers formået at sige nej til to-tre helt sindsyg lækre dyr (fortryder stadig en lille smule) men så må man godt være stolt  :fnis:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dyrenørden

skræmmende ting i skriver! Jeg skal altså aller højst have 3. Hmm. må begynde at træne ordet nej med mig selv :)

Anne

Citat fra: Eliza Dato 16. Juni 2011, kl. 11:08
Jeg er har ellers formået at sige nej til to-tre helt sindsyg lækre dyr (fortryder stadig en lille smule) men så må man godt være stolt  :fnis:

Ja... det kender jeg godt! Jeg har efterhånden også sagt nej til en del der ellers var virkelig lækre, men man er jo nødt til at stå lidt imod, ellers får man pludselig RET mange!

englefugl

hehe, lider af præcis det samme :D jeg startede også kun med at have to, men nu får jeg snart min femte :)

Anne

Jeg startede med kun at have en, og mene at jeg ikke skulle have mere :lol: så fandt jeg ud af at de jo har godt at at være sammen med andre og fik en mere. Så var der lige en flot silver, som ejeren pludselig gerne ville lade mig få, kun mod jeg betalte togbillettet herover og hjem, så havde jeg 3. Så skulle jeg have avlsdyr, det var 4. Så skulle jeg lige redde en ilder der havde gået længe i løb og vidreformidle den, den kom jeg til art beholde, det var 5.

Mistede så de 4 sidste i en ulykke :( og var tilbage til nr 1, som selvfølgelig skulle have en ven, så var jeg oppe på 2 igen. Så skulle jeg have avlsdyr, og der fik jeg 2 tæver på en gang. Det var så kun den ene der var egnet til avl, men man beholder jo den anden alligevel, det var 4, og nu venter vi også den 5 igen... det går stærkt! og jeg er endda en der prøver at holde igen og ikke bare få alle dem jeg kan eller har lyst til, så havde jeg da mindst 14 nu!

Dark Crystal Ferret

Faktisk først i denne her uge er jeg blevet ramt af hjælpelig hvalpe syge.. aner ikke hvorfor det først kom nu.
Men nu er jeg også godt og grundigt ramt :X