Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ludvig, Bøffe, Ditmar & Flemming

Startet af Barky, 25. Juli 2011, kl. 14:34

Barky

aka Årets Pasningskræ hos Casa del Barky  :lol:

Det er Sussie's 4 banditter, hvoraf jeg kendte Ludvig og Bøffe da de var helt små hvalpe..  <3
Og Dirmar og Flemming har bare taget mig med storm også, hold da OP hvor er de bare dejlige..

Her skal i se hvad vi får tiden til at gå med:

Først skal buret inspiceres, jeg har hyret katte til den opgave:

Og så skal buret Malzilla-sikres...!
Dette er uhyre vigtigt, eftersom Malzilla er berygtet landet rundt for at gøre skade på pasningskræ..  :-$

Her ser I vigtigheden af Malzilla-sikringen.. Jeg fik kun taget dette slørede billede af den vilde Malzilla, før jeg måtte flygte for mit liv.  :o

Og så skal Pasningskræ lære hvad begrebet "Kat" er for noget. Her er Flemmings første reaktion på synet af Kat.

Øhh.. Og jeg tror måske at Flemming har taget permenent skade af mødet med en Kat, for han har faktisk stadig krummet ryg, laaaange ben og puffet hale.  :lol:

Selvom han da godt lige kan strække sig for en godbid..  :P

Søde gamle Ludvig måtte også udsættes for Kat. Og jeg skulle hilse fra ham og sige at de er mærkelige, de stirrer hele tiden..  :S
Bemærk hans flotte puffede fedthale..  :lol:

Ludvigs søster Bøffe skar ansigter af kameraet inde i hyggehulen.. :fnis:

Ditmar var dog bedre, han skar ikke ansigter..  :P  <3

Og så var det lige tid til en formiddags-skraver... Bøffe, Ludvig og Ditmar.

De 2 gamle basser..  <3

Flemming var imens noget så kreativ, han formåede at komme op i min ildersikre vindueskarm.. Den har været ildersikker i hele 3½ år. Indtil igår..  :lol:  :lol:  :lol:

Og så kunne han ellers stå der og lege sej, ved siden af pap-tyren..  :P

"Oh yeah...! I'm so cool!"  8)

"Hov Dame! Hvad har du heri? Er det noget til mig?"

Efter hans opdagelser, var det lige tid til en lur med de andre..  <3

Ham der Ludvig var bare heeelt vild med det tørrede kylling.. Nam det var godt!

Søster Bøffe poserede lige for fotografen..

"Næh hov! Hvad har du der brormand?"

"Hey..! Vil du ikke dele?"

"NIKS!"

Ditmar Den Dejlige nød stadig en lille lur  <3

Og hvad lavede Flemming så?

Jow, det skal jeg fortælle jer:
Han var da på opdagelse igen!  :lol:

"Hvad mener du med at jeg ikke må være her?  :S "

Og Flemming er faktisk blevet modigere med de der Katte...

Og selv den store kat får en stirrende Flemming at opleve..

Nu var Ditmar så endelig udhvilet, og for at Flemming ikke skulle tro at han skulle have alt det sjove, ville han også lige lave noget spas..  :dans:

"Hvad mener du med at jeg gør dit gulv vådt?"

Ditmar udforsker alt, også i højden..
"Nøøj, hvad har du heroppe Dame?"

Dog havde han lige tid til at posere kort..  <3

That's all folks!! :lol:

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Amazing Ferret

KariN

Sikke nogle skønne billeder :D Dine pasningskræ ser i hvert fald ud til at stor trives på trods af KAT omstændighederne :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Citat fra: KariN Dato 25. Juli 2011, kl. 14:55
Sikke nogle skønne billeder :D Dine pasningskræ ser i hvert fald ud til at stor trives på trods af KAT omstændighederne :lol:

Jeg har endnu ikke hørt dem klage, selv diva-bøffe lader til at nyde sin lille ferie hos mig.. :D Jeg har nemlig rør i stuen. Og DE er godt nok sjove!! *G*

mette11

Hvor er det dejligt at de lige kan komme og aktiverer dig lidt så du ikke keder dig for meget  :lol: Ham Flemming er vist god aktivering for dig  :dans:

Jeg er dybt imponeret over at Arthur er kommet derind!  :S Har dine katte en identitetskrise?? Ind imellem skulle man tro de troede de var ildere... :fnis:

Det er nogle lækre dyr du har fået på besøg, men jeg er lidt skuffet over at Mallow ikke har været oppe i din vindueskarm!!! Pinligt at hun har fundet sin overmand på det område  :-$
Malzilla - tja...hvad kan man sige?? Hun er en tosse! Det ligger vist til familien  :P

Dark Crystal Ferret

Hold da op nogle herlige billeder Julia :love: virkelig festlige og til at smile af  :fnis:
Må jeg lige spørge omkring Flemming. Er han i familie med Felina??
Syndes han ligner hende helt enormt <3

Barky

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 25. Juli 2011, kl. 15:05
Hold da op nogle herlige billeder Julia :love: virkelig festlige og til at smile af  :fnis:

Det tror jeg da.. Han er en F-hvalp fra Playfull-Ferret.. Ditmar er også fra PFF... :)
Faktisk kan jeg se på hjemmesiden at Ditmar er fra samme parring, bare året før. Så han er også Felina's storebror...  :lol:

Barky

Citat fra: mette11 Dato 25. Juli 2011, kl. 15:01
Hvor er det dejligt at de lige kan komme og aktiverer dig lidt så du ikke keder dig for meget  :lol: Ham Flemming er vist god aktivering for dig  :dans:

Jeg er dybt imponeret over at Arthur er kommet derind!  :S Har dine katte en identitetskrise?? Ind imellem skulle man tro de troede de var ildere... :fnis:

Det er nogle lækre dyr du har fået på besøg, men jeg er lidt skuffet over at Mallow ikke har været oppe i din vindueskarm!!! Pinligt at hun har fundet sin overmand på det område  :-$
Malzilla - tja...hvad kan man sige?? Hun er en tosse! Det ligger vist til familien  :P

Flemming er skøøøøøøøøn..!! Lige min type, skal hele tiden pilles ned fra et eller andet sted... Han kunne være en god kammi til Mallow. *G*

Arthur fik godt nok mast sig gennem hullet op, men ned? Det kunne han altså ik komme, og så måtte han lige råbe på mor.. :P

Malene

Dejlige billeder, som altid :D Jeg elsker Flemmings første møde med kat :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Dyrenørden

hehe. sikke nogen herlige billeder  :lol:

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Barky Dato 25. Juli 2011, kl. 15:21
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 25. Juli 2011, kl. 15:05

Det tror jeg da.. Han er en F-hvalp fra Playfull-Ferret.. Ditmar er også fra PFF... :)
Faktisk kan jeg se på hjemmesiden at Ditmar er fra samme parring, bare året før. Så han er også Felina's storebror...  :lol:

Ihh så er det jo storebror :dans: Felina er også fra F kuldet i 2008  :dans:
Ej hvor sjovt.. vidste slet ikke hvor resten af søskende var havnet. Men vidste der var en Flemming i kuldet
Ditmar sad jeg faktisk også og tænke på lignede en typisk Felina ilder :fnis:
De er virkelig smukke alle sammen..

Ih er helt glad nu... Så så man lige Felinas bror igen weee!! :love:

Julie

Skønne billeder - der er godt nok nogle udtryksfulde nogle...og sikke nogle lækre kræ!

Stephanie

Citat fra: Barky Dato 25. Juli 2011, kl. 15:24
Citat fra: mette11 Dato 25. Juli 2011, kl. 15:01

Flemming er skøøøøøøøøn..!! Lige min type, skal hele tiden pilles ned fra et eller andet sted... Han kunne være en god kammi til Mallow. *G*

Arthur fik godt nok mast sig gennem hullet op, men ned? Det kunne han altså ik komme, og så måtte han lige råbe på mor.. :P

hehe, så er det jo hos dig at Dirch skal på ferie, så kan du også få lov at hive ham ned fra alt hele tiden. Det må være noget de har fået fra deres mor Calista, hun kravler også op over det hele.

Barky

Stephanie - jeps!! :D Kom bare an med ham Dirch... Ditmar er nu sød nok, han er ikke så ivrig efter at udforske som sin lillebror...

Og ØV.. Sussie har lige sms'et mig at hun vil have ALLE 4 med hjem igen.. Snyyyyyd... Jeg har jo kun 2 selv altså...

Malene

Citat fra: Barky Dato 26. Juli 2011, kl. 20:02
Og ØV.. Sussie har lige sms'et mig at hun vil have ALLE 4 med hjem igen.. Snyyyyyd... Jeg har jo kun 2 selv altså...
Så må du få dig nogle flere ildere! Du har jo god tid til at finde en til næste års hvalpesæson :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.