Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hvem vandt på Petfoods Ilderen?

Startet af Dark Crystal Ferret, 15. August 2011, kl. 01:33

Shamua

Tillykke til alle der vandt, og især til Mustela :D Er stolt af min navne søster :love:

Jeg modtog Minnies Angorapris som jeg er meget beæret over :) Tusind tak Mette <3

Mine dyr fik også lidt :D

Venus og Peppermand fik en 1 plads
Macto fik en flot 2 plads :P

Og så vandt vi også en del i lotteri. De 100 kr var godt brugt :)

Vh. Marianne

Mustela

Citat fra: Shamua Dato 15. August 2011, kl. 19:22

Tillykke til alle der vandt, og især til Mustela :D Er stolt af min navne søster :love:

Du har jo også selv døbt hende BeMary <3

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Starshineferrets

Det blev visst lite priser här med:

Lava fick en 4 e plats
Aylen fick en 3 dje plats och FerretParadises pris till den sötaste viltfärgade iller... ett pris som gjorde hela min dag <3
Daisy fick en 1 plats
Adria fick en 1 plats, bästa senior och sitt tredje Championcertifikat
Cuz I Can fick en 1 plats, Bästa junior. Bästa mörkt viltfärgad och Best in Show

mette11

CitatBent fik en 1 plads i junior albino hanner.
Hvis der havde været en konkurrence om mest geniale navn, så havde han sgu også vundet 1. plads den!!  :dans:

Mustela

I dagligdagen er hans kaldenavn SvendBent eller BentBums  :lol: Så det kan godt blive endnu mere genialt  :fnis:

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Sølvsten

AlisVolatPropiis

Jeg er sgu stolt af mine kræ!!! :D

Min lille sorte emo ilder  Barky's Efrafa Thlayli-Roo -fik åbenbart skruet charmen på...og fik en fin første plads -og bedste sort (tror dog ikke der var så mange andre sorte 1 pladser)

Og så fik min lille Melpomené Møgkræ -oprindeligt kendt som  Dark Crystal ferret's -Ancksunamun Anike -bedre kendt som Melormen  :X lige bevist at jeg (og andre i min omgangskreds) ikke er helt tossede når vi hårdnakket påstår hun er pastel -dog meget mørk *G* med en fin første plads og bedste pastel :)

-og minsandten ikke også min lille Sperosen -der dog ikke placerede sig, faktisk også har klaret sig ganske rimeligt :D

(og min Cossimomo er jo altid en vinder -også selvom han bare er hjemme og spiller computer og spiser godbidder med Ivan) :P

Dark Crystal Ferret

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 16. August 2011, kl. 18:04
Jeg er sgu stolt af mine kræ!!! :D

Og så fik min lille Melpomené Møgkræ -oprindeligt kendt som  Dark Crystal ferret's -Ancksunamun Anike -bedre kendt som Melormen  :X lige bevist at jeg (og andre i min omgangskreds) ikke er helt tossede når vi hårdnakket påstår hun er pastel -dog meget mørk *G* med en fin første plads og bedste pastel :)

Vi var virkelig også stolte af hende kan jeg sige  <3 Og gud hun er dejlig - det var sååå skønt at se hende igen.
Men måske du snart må lave et - udtale af mine dyrs navne kursus - trine..
Syndes jeg hørte hendes navn i en HELT anden udtale end jeg ved det ellers udtales haha.. tror snart det er påkrævet du får lært de opråbere de navne ordenligt lol

Ej.. men det var virkelig dejligt at se hende igen, og dig og dine små totter vandt alle 3.. det var virkelig flot!
Stort tillykke med dem alle 3  <3

AlisVolatPropiis

maria hehe spero vandt ikke, men han lå ganske godt i sin klasse i forhold til det høje niveau i hans klasse -der var virkelig smukke dyr :)

og haha...jeg tror ikke der er mange der kan udtale mine dyrs navne.....men så er der heldigvis heller ingen der skulle få den ide at bruge dem til deres dyr :P og jeg elsker deres navne :D -og jaaaaaaaaaaa er hun ikke vidunderlig? :D selvom hun er en bisse....selvom hun virkelig ikke kan lide Ivan, og selvom hun gerne viser sin mindre nuttede side til andre.....og undskyld til Marianne for det utilfredse lille haps frøkenen kom med *rødme*
Så er hun MIN pige..ubetinget og tilbedt helt og aldeles :D

Dark Crystal Ferret

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 16. August 2011, kl. 20:57
maria hehe spero vandt ikke, men han lå ganske godt i sin klasse i forhold til det høje niveau i hans klasse -der var virkelig smukke dyr :)

og haha...jeg tror ikke der er mange der kan udtale mine dyrs navne.....men så er der heldigvis heller ingen der skulle få den ide at bruge dem til deres dyr :P og jeg elsker deres navne :D -og jaaaaaaaaaaa er hun ikke vidunderlig? :D selvom hun er en bisse....selvom hun virkelig ikke kan lide Ivan, og selvom hun gerne viser sin mindre nuttede side til andre.....og undskyld til Marianne for det utilfredse lille haps frøkenen kom med *rødme*
Så er hun MIN pige..ubetinget og tilbedt helt og aldeles :D

Jamen det er jo også snart blevet bevist op til flere gange hvor meget styr jeg har på hvem der vandt og hvorfor haha..

Men jooo hun er helt enormt dejlig, og hold op hun er smuk!!  :o Hun er ikke den lidt klossede og standart agtige hvalp jeg gav dig sidst jeg så hende mere :fnis:
Men hun bed ikke mig nanananana naaaaa.. og heller ikke Robert - som hun faktisk slikkede på kinden - uden at bide - haha..
Og tror nu også bare det er noget - HOLDT dig væk fra MIN egendom (madmor) - når hun bider Ivan, mon ikke  :fnis: Ligesom Tjalfe havde med Robert da de mødte hinanden i starten.

Men syndes du burde lave et - udtal mine dyrs navne - kursus engang Trine  :dans: Selvom jeg syndes det er sjovt at høre når folk førsøger at udtale dem, så syndes jeg jo nok også jeg har mine problemer..især med de to jeg efterhårnden nok snart bare begynder at kalder, sorte og brune, da det er nemmer..  :lol:

AlisVolatPropiis

haha...well kan jeg godt, men :P man må også godt kalde dem brune og sorte *G* men kan da prøve at lære dig det den 3 *G*

og måske -hun er ikke så slem når hun bliver passet faktisk *G* og ivan er også god i nogle tilfælde...som ude i den store grimme verden i snor...så er han stor og stærk og tryg at putte sig hos *G*

Shamua

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 16. August 2011, kl. 20:57
og undskyld til Marianne for det utilfredse lille haps frøkenen kom med *rødme*

Mig, bed hun mig? Det tror jeg da ikke. Hvornår?  :-$

Vh. Marianne

mette11

Citatman må også godt kalde dem brune og sorte
Herhjemme hedder de Brormand, Kæresten, Cosmo og Møgungen  :P :P :P

CMS

Citat fra: mette11 Dato 17. August 2011, kl. 11:26
Citatman må også godt kalde dem brune og sorte
Herhjemme hedder de Brormand, Kæresten, Cosmo og Møgungen  :P :P :P