Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Inani, verdens sødeste kælling

Startet af lussingen, 4. Oktober 2011, kl. 19:11

lussingen

Også Inani blev fotograferet på Dooking. Igen er det Louise Britt Pedersen der har taget billederne.

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Dyrenørden

Er det billederne efter hun har redigeret i dem eller er det de rå billeder? Glæder mig til jeg modtager mine billeder de ser ud til at være blevet gode allesammen :)

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Altså Mette du må lære at uploade billederne større, så vi bedre kan se dem.
Jeg kan så godt li Inani, hun er en så sjov tøs, men det er svært at se hende rigtigt, når billederne ikke er større.  :-$
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato  4. Oktober 2011, kl. 19:40
Altså Mette du må lære at uploade billederne større, så vi bedre kan se dem.
Jeg kan så godt li Inani, hun er en så sjov tøs, men det er svært at se hende rigtigt, når billederne ikke er større.  :-$

*Ser flov ud* ja, det bliver jeg altså nødt til. Jeg er virkelig en spasser til det med billeder :-$
Tak for de søde ord om Inani, jeg ved hun også er rigtig glad for dig <3

Barky

Jeg er vild med det sidste billede, hvor hun kigger lige ind i kameraet med lidt lumsk blik...! :D  (men ja, ville ønske at jeg kunne se det lidt større. Inani er jo en smuk ilder, og de kan sagtens tåle at blive forstørret op 100 gange mindst !!)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Hun er sådan en smuk pige :D

Jeg kan rigtig godt lide det billede hvor hun står op af bjælken (?) og kigger lidt til siden :D

(Psst. Mette, man kan sætte billed størrelsen fast inde photobucket (hvis det altså er det du bruger til at lægge billeder herind?) sådan at den altid uploader billederne i den rigtige størrelse) ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Og det samme kan du gøre i ImageShack.  ;)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Inani... den dejlige kælling... I passer sgu godt sammen... :P

lussingen

Tak for de søde ord om Inani.

Jeg bruger photobucket, og vil meget gerne kunne sætte det til en fast størrelse på mine billeder!!

Peter: Griner meget højt :lol:

Dark Crystal Ferret

Hun er virkelig dejlig, selvom jeg altså også godt kunne se hun var lidt en strigle i lørdags. Men de små kællinger har altså en charme jeg personligt ikke kan stå for. Vi har også en strigle eller to herhjemme. Og det er altså en chame i sig selv når de koster rundt med alt og alle og selv mener de ejere hele verden :lol:
Men hun er altså en smuk pige. Jeg glæder mig til at møde hende igen.

Jeg mener i øvrigt at du kan sætte størrelsen til en standart størelse hver gang du oploader billeder inde på photobucket ;) Mener det er lige inden du vælger at oploade billederne du har mulighed for det. Men jeg er ikke helt sikker. Men jeg fandt den da selv i sin tid :fnis: Og jeg håber du finder den funktion derinde. For du har nogle dejlige billeder, men de ville være endnu mere dejlige hvis man fik dem op i en større størelse :P

AlisVolatPropiis

:lol: stationær arbejdspc...og nærsynethed...det er ikke den bedste forudsætning at bedømme billeder i.

Men men men jeg kan da godt ane at det er nogle rigtig gode billeder :D af en fantastisk smuk sød og dejlig ilder :D som gør sig rigtig til på kamera :D

-ps....det er da Loke ik? :P :P :P

EJ super skønne billeder af dejlige Inani :D

mette11

Hun ser rigtig fin ud, men Mette for f... du må da lige prøve igen og spænd lige hjelmen denne gang, så vi ikke skal sidde med fjæset helt oppe i skærmen!   :P

Louise V

CMS

Inana er simpelthen den skøreste lille pige! Hun har en enorm personlighed og forstår at charme folk på sin vej.. :)
Mange hilsner Christina