Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Tid til Implantat?

Startet af Dyrenørden, 16. December 2011, kl. 16:23

Dyrenørden

Camino er begyndt at have flere uheld og han trækker tis en halv meter hen over gulvet  :X
Derudover jagter han killingerne og springer op på ryggen af dem uden at gøre dem noget men killingerne bliver altså ret bange og så får han nogen på kassen. haha. Men måske han snart skulle have implantat så? Han er slet ikke gul i pelsen men lækker hvid kan man regne med gul pels som et sikkert tegn på brunst?

Shamua

Det kunne godt lyde som om, hvor gammel er han nu? :)

Vh. Marianne

Dyrenørden

Omkring 9 måneder. Jeg tænkte bare at så kunne jeg ligeså godt tage ham med ned til Ryan onsdag når Marcel skal tjekkes

lussingen

Jeg har 3 drenge, der er fra samme kuld. De er også i begyndende brunst og det går stærkt nu!! De skal derfor alle 3 have implantat d. 30. december. De er fra d. 25. april i år.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Vi har givet Mickey, fra vores kuld i år, et implatat i tirsdag... Han var også begyndt at have en lidt uheldig adfær og er 8 mdr...  :X

Shamua

Så synes jeg godt du kan gi ham et :) .. Som Lussingen skriver, så går det hurtigt lige pludeseligt! .. I går lugtede Gaius kun.. I dag stinker han :fnis:

Vh. Marianne

lussingen

Ja det går virkelig stærkt. Det er også derfor vi vælger at give det lige om lidt. For hvor pokker skal vi lige gøre af de 3 drenge, når de går i fuld brunst? Så ender det med at vi har 4 hold i stedet for 1 :S :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Dyrenørden

Tak for svar så vil jeg ringe til Ryan på mandag og sige Camino også kommer med. Hvordan foregår det dersens implantat bliver det skudt ind under huden som med en chip eller hvordan?

FerretParadise

Ja det bliver sat ind ligesom en chip, dog er nålen til det noget tykkere.
Ann Hillerslev.

Shamua

Da Macto fik sit gav jeg ham olie i mens... Så pev han ikke :) . Gør jeg egentlig også når de bliver vaccineret så det ikke er en slem oplevelse for dem :P ... nok bare mig der er pylret, men de piver ikke med olie i munden :P

Vh. Marianne

Dyrenørden

Citat fra: Shamua Dato 16. December 2011, kl. 17:13
Da Macto fik sit gav jeg ham olie i mens... Så pev han ikke :) . Gør jeg egentlig også når de bliver vaccineret så det ikke er en slem oplevelse for dem :P ... nok bare mig der er pylret, men de piver ikke med olie i munden :P

avs avs! Jeg tør ikke at tage chancen og satse på mine sidder stille når det er det halvt farligt med en vildfaren kanyle foretrækker at fiksere og så kan de få pasta lige bagefter :)

Shamua

Citat fra: Dyrenørden Dato 16. December 2011, kl. 17:23

avs avs! Jeg tør ikke at tage chancen og satse på mine sidder stille når det er det halvt farligt med en vildfaren kanyle foretrækker at fiksere og så kan de få pasta lige bagefter :)
Ja ja.. altså jeg holder dem også.. Men pasta samtidig :P

Vh. Marianne

Dyrenørden

Citat fra: Shamua Dato 16. December 2011, kl. 17:34
Citat fra: Dyrenørden Dato 16. December 2011, kl. 17:23

Ja ja.. altså jeg holder dem også.. Men pasta samtidig :P

Implantatet bliver givet i lysken ikke? Og hvor holder du dem så.. Om overkroppen?

Anne

My fik sit i nakken, og tror det er mest normalt.

Dyrenørden

Citat fra: Anne Dato 16. December 2011, kl. 17:45
My fik sit i nakken, og tror det er mest normalt.

Okay :) puha det må gøre nas de får ikke noget smertestilledne efterfølgende vel?