Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

En svær beslutning

Startet af lussingen, 11. September 2012, kl. 07:58

lussingen

Citat fra: Anne Dato 11. September 2012, kl. 18:26
Normalt synes jeg stort set ingen undskyldning der er for at gå af med de dyr man har skaffet, men nogle mennesker har jeg så stor respekt for som ilderejere at jeg ikke kan andet end at tro på at det virkelig ER det bedste og alt er prøvet - du er et af de mennesker.

Jeg er virkelig ked af det på jeres vegne. Det må være en forfærdelig beslutning at skulle tage og at skulle indse at det ikke går, jeg håber aldrig jeg står der en dag selv.

Anne, jeg tror slet ikke du er klar over hvad dine ord betyder for mig <3 Tak <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Julie

Rigtig træls beslutning, men super flot at du har truffet det valg. Det er helt sikkert ikke en let beslutning at tage, men det lyder til at være den rette for dyrene. Klap på skulderen og varme tanker herfra

Anne

Mette: jeg kan godt lidt forestille mig det, for når man selv tænker skidt om de fleste der går af med sine dyr, så må det være helt ubærligt når man skal erkende at man faktisk selv er nødt til det, for dyrenes skyld

Amazing Ferret

Jeg føler med dig og jeg forstår dig godt :(

katja

det er en meget svær beslutning,

vi er endt her hjemme med 3 hold, og det er lidt øv, en smuk pige der går alene, hun kan slet ikke de andre, og så er de andre delt op, pga, en af dem ikke kan med halvdelen af en ellers god gruppe, lorte dyr, men ja har selv nærmest revet håret ud med rod, over ham, men  opdrætter vendte aldrig tilbage, og nu har vi så fundet en anden løsning

men føler med dig, aldrig nemt eller sjovt på nogle måde
ejer af 7 dejlige trolde,

HSS

åhhh.. det gør mig ondt at høre... men som du selv skrev at det er for hvalpenes skyld... og så må det være sådan hvor ondt det end gør... så er det bedst at det er sådan... håber kun at det bliver bedre med de 4 djævler i har tilbage...

Dyrenørden

Citat fra: HSS Dato 20. September 2012, kl. 19:28
åhhh.. det gør mig ondt at høre... men som du selv skrev at det er for hvalpenes skyld... og så må det være sådan hvor ondt det end gør... så er det bedst at det er sådan... håber kun at det bliver bedre med de 4 djævler i har tilbage...

Jeg kan allerede mærke jeg har mere overskud til de dyr jeg har nu så det var den helt rigtige beslutning nyder dem meget mere nu :)