Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hvad stjæler jeres basser?

Startet af Peewit, 20. Maj 2009, kl. 17:00

Sletho

Det eneste Bella stjæler er fyrfadslys i ny og næ... og dog, så skal alle bamser ind under sengen eller ind under sofaen.
Så det er ikke så slemt heldigvis :D

KittAnderson

mælkekarton'er er det mest forurenende du kan tænde op med. Faktisk har  jeg engang set at det har en god plads på ranglisten over det største co2 udslip.

Mine stjæler bare alt.
Dog stjæler de ikke cigeratskodder, hvilket jeg er utrolig glad for. men smøger - KOM MED DEM.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Amazing Ferret

Mine stjæler ikke for de er nemlig godt opdraget  :fnis: :fnis:

AlisVolatPropiis

Amazing Ferret

Rokkie

for det meste kun kuglepenne, men hvis min skoletaske står åbnet bliver midt penalhus tømt gennem det "fine" hul Smilla har formået at grave i det....

Det eneste Bailey "stjæler" er hans egen bold når han tror ingen kigger.... hvis smilla selvfølgeligt har båret den væk fra hans gemme-pose...

katjap

Har lige fundet ud af at Basse stjæler sko.. Han bliver dog lidt træt af det når de ikke kan komme med ind under sofaen 

Lidt hyggeligt at han hen af vejen viser mere og mere af sin personlighed  :love:

Lea

Hvis Sofus og Mille kan komme til det tager de gerne mine sko men de er i skabet eller højt oppe hvor de ikke kan få fat i dem . har ikke sådan nogle ting de kan stjæle udover deres egne ting. :) (mit hjem er ildersikret)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lenac

trunte stjal en rulle toiletpapir og gemte den bag sofaen i dag  :lol:
xoxo Malene <3