Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Very Important Ferrets 2010

Startet af Barky, 7. Januar 2010, kl. 21:09

Anne

Det håber jeg også for dig Kitt og de andre der ikke har fået plads endnu

Sølvsten


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Var lige inde på hjemmesiden, og blve lidt forvirret omkring betlalingsfristen?
Sys der stor to forskellige datoer!¨
Er der nogle der kan hjælpe mig her???

mette11

Jeg har noteret at jeg skal betale inden 1. maj som der står her:
CitatBetalingsfristen for ildere tilmeldt frem til den 1. april 2010 er den 1. maj 2010.

Derefter er der betalingsfrist frem til en måned efter tilmelding.
http://www.vif-udstilling.dk/tilmelding.html 

FerretParadise

#79
En lille påmindelse:

Dem der har tilmeldt sig inden d. 1. april, skal huske, at de skal betale senest d. 1. maj.
Dog ikke for eventuelle hvalpepladser, da er betalingsfristen d. 6. september.

Mvh
VIF-crew
Ann Hillerslev.

Bawa

^ Får man en mail med en bekræftelse på at man har betalt?
Jeg overførte pengene i weekenden, så de skulle gerne komme til jer idag eller imorgen :)

Barky

Citat fra: Bawa Dato 19. April 2010, kl. 13:04
^ Får man en mail med en bekræftelse på at man har betalt?
Jeg overførte pengene i weekenden, så de skulle gerne komme til jer idag eller imorgen :)

Ja, naturligvis får i besked så snart vi ved noget. Vi er i færd med at få oprettet en netbank, så vi ikke skal rende i banken og tjekke hele tiden. :) Men der kan altså godt lige gå nogen dage endnu før den er oppe. ;)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

tzari

Ej kan ikke huske om jeg har indbetalt eller ej  :-$ Har i en liste i hurtigt kan se det på  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_jill

Kunne være at man skulle huske at betale

Julie Stuhr

Får man en mail så man ved I har modtaget pengene?
- Jeg er altid bange for at have sat pengene ind på den forkerte konto :$

PetPile

Glæder mig til at møde alle de dejlige ildere igen :)
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Har lige et spørgsmål, i skriver dette:  2. Kvittering/bekræftelse for at du har betalt tilmeldingsgebyret. på jeres hjemmeside. Skal man da bare printe den mail ud hvor der stå noget lign dett: "Vi har modtaget pengene"

Udover dette har jeg skrevte en mail til jer VIF folk for et godt stykke tid siden om at en af de dyr jeg har tilmældt ikke kommer med alligevl da dyret ikke længere er mit, men har bare ikke fået nogen respons på min mail. Ved godt jeg ikke får pengene tilbage men kunne bare være fedt lige at vide mailen var modtaget og set?!


PiaLyng

Jeg har ikke fået en kvitering for i har modtaget penge fra os...

Amazing Ferret

Citat fra: A_M_T Dato 23. Oktober 2010, kl. 17:22
Har lige et spørgsmål, i skriver dette:  2. Kvittering/bekræftelse for at du har betalt tilmeldingsgebyret. på jeres hjemmeside. Skal man da bare printe den mail ud hvor der stå noget lign dett: "Vi har modtaget pengene"

Udover dette har jeg skrevte en mail til jer VIF folk for et godt stykke tid siden om at en af de dyr jeg har tilmældt ikke kommer med alligevl da dyret ikke længere er mit, men har bare ikke fået nogen respons på min mail. Ved godt jeg ikke får pengene tilbage men kunne bare være fedt lige at vide mailen var modtaget og set?!

Jeg sidder også og venter på et svar. Jeg skrev en mail for snart 2 uger siden og har intet hørt  :(